میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۱، بوی تغییرات به مشام می‌رسد!

میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۱، بوی تغییرات به مشام می‌رسد!

میتسوبیشی میراژ و میراژ G4 سدان به عنوان بخشی از برنامه‌های این شرکت برای به‌روزرسانی گسترده سبد محصولات خود بهبود یافته‌اند. تا سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ میتسوبیشی چهره‌ای کاملاً متفاوت از خود را به مشتریان آمریکایی نشان خواهد داد.

اولین محصول ارتقا یافته این شرکت اوت لندر پلاگین هیبریدی به‌روز خواهد بود که در سه‌ماهه پایانی امسال پدیدار خواهد شد. میتسوبیشی البته اشاره چندانی به تغییرات این خودرو نکرده است. اوت لندر پلاگین هیبریدی از پیشرانه درون‌سوز بزرگ‌تر و قوی‌تر سود برده و سیستم هیبریدی بهبود یافته‌اش نیز برد الکتریکی بهتری خواهد داشت.

خبرهای قبلی نشان داده‌اند اوت لندر پلاگین هیبریدی فیس لیفت از پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۲۶ اسبی استفاده خواهد کرد و دو پیشرانه الکتریکی نیز خروجی ۹۳ اسبی خواهند داشت. باتری خودرو نیز نسبت به نمونه ۱۲ کیلووات ساعتی فعلی ارتقا یافته و ظرفیت ۱۳.۸ کیلووات ساعتی خواهد داشت.

میراژ و میراژ G4 مدل ۲۰۲۱ نیز طی سه‌ماهه ابتدایی سال آینده وارد بازار خواهند شد. در تیزر منتشر شده از این خودرو شاهد دماغه‌ای جدید هستیم و چراغ‌ها تیزتر شده‌اند. نمای جلوی این خودرو بیشتر شبیه اوت لندر بوده و از کروم سود برده است.

اما اکلیپس کراس ۲۰۲۲ هم در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ وارد میدان خواهد شد. این کراس اوور در بخش جلو و عقب طراحی بهتری خواهد داشت و در کابین نیز از سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی استفاده خواهد شد.

نهایتاً باید به نسل بعدی اوت لندر ۲۰۲۲ اشاره‌ کنیم که در نیمه اول سال آتی دیده خواهد شد. میتسوبیشی قول داده این خودرو ظاهری برجسته‌تر داشته باشد. ژاپنی‌ها گفته‌اند این خودرو آرام ترین و مجهزترین میتسوبیشی تاریخ در آمریکا خواهد بود.

ظاهراً این خودرو از پلتفرمی مشترک با جدیدترین نیسان روگ استفاده کرده و حتی شاید با پیشرانه نیسان هم عرضه شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.