میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت جدید معرفی شد

میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت جدید معرفی شد

ما به خوبی می‌دانستیم که میتسوبیشی برنامه‌های مفصلی برای حضور در نمایشگاه توکیو ۲۰۲۲ دارد. این شرکت ژاپنی طی روزهای جاری اقدام به معرفی ویژن رالی آرت کانسپت کرده و اوت لندر رالی آرت استایل نیز در غرفه میتسوبیشی در توکیو حاضر خواهد بود. البته سومین محصول این شرکت هم در توکیو حضور خواهد داشت و از نام رالی آرت سود می‌برد. بازهم صحبت از یک کراس اوور دیگر است که با نام اکلیپس کراس رالی آرت معرفی شده است.

اما واضح است که تغییرات این خودرو فقط به ظاهر محدود بوده و شامل عناصر قرمز و نوشته‌های جانبی است. همچنین میتسوبیشی با نصب گل پخش‌کن جدید در اکلیپس کراس یاد و خاطره لنسر اوولوشن رالی را زنده کرده است. این شرکت همچنین به منظور ایجاد تمایز بیشتر در اکلیپس کراس رالی آرت جدید از اسپویلر سقف مشکی و کناره‌های قرمز استفاده کرده است.

اما محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه توکیو ۲۰۲۲ فقط منحصر به سه خودروی یاد نشده نیست و نسخه ماجراجویانه‌تر از دلیکا D:5 هم بر پایه نسخه فیس لیفت این مینی ون معرفی شده است. این مدل از پسوند Tough x Tough سود برده و دارای ارتفاع بیشتری از سطح زمین است. رینگ‌های ۱۶ اینچی با لاستیک‌های گیراتر، پوشش پلاستیک‌های مشکی در اطراف بدنه، میله جلو، گارد سپر عقب و گلگیرها نیز جزو دیگر تغییرات D:5 سفارشی هستند. تکمیل کننده تغییرات هم چادر سقفی و پد خواب است که یک تخت خواب مناسب را برای صندلی‌های ردیف دوم و سوم فراهم می‌کند.

اما دو خودروی دیگر میتسوبیشی در توکیو ۲۰۲۲ با نام های K-EV concept X Style و Minicab-MiEV B-Leisure Style شناخته می‌شوند که از قوای محرکه الکتریکی استفاده کرده و در کلاس kei قرار می‌گیرند. مدل اولی از بدنه با رنگ آبی مات و سقف کوپر سود برده و پیش‌نمایشی از یک خودروی الکتریکی کوچک برای بازار ژاپن است. این مدل با همکاری نیسان توسعه یافته است. خودروی دوم هم دارای بدنه سبزرنگ با سقف متمایز است. تمامی این کانسپت ها در نمایشگاه توکیو ۲۰۲۲ که از ۱۴ تا ۱۶ ژانویه برگزار می‌شود به نمایش درخواهند آمد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.