میتسوبیشی اوت لندر، آخرین بازمانده شوگان [ویدئو]

میتسوبیشی اوت لندر، آخرین بازمانده شوگان [ویدئو]

نمایشگاه لس آنجلس: میتسوبیشی که در بازار آمریکا شدیدا از سوی رقبا تحت فشار است، هنوز تسلیم نشده و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس هم از اوت لندر جدید و مدل اسپرت آن رونمایی کرد.

در ابتدا باید اوت لندر ۲۰۱۴ را با طراحی تکامل یافته و نه انقلابی آن شامل سپر، جلوپنجره باریک، چراغهای جلوی شیب دار و چراغهای عقب با طلق شفاف و اسپویلر درب عقب بشناسیم.

ابتدایی ترین مدل اوت لندر یعنی ES از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع و سیستم صوتی با شش بلندگو بهره می گیرد. یک مدل بالاتر یعنی ES از روکش چرم طبیعی روی فرمان، گرم کن صندلیهای جلو، دوربین دید عقب و سیستم صوتی فوق العاده با نمایشگر لمسی ۶ اینچی بهره می برد. بالاترین مدل با کد GT از چراغهای HID جلو، سنسور باران و تریم چوب کابین استفاده می کند.

در زیر کاپوت با دو موتور ممکن است روبرو شوید. اولین موتور چهار سیلندر و ۲.۴ لیتری بوده و قادر به تولید ۱۶۶ اسب بخار نیرو و ۲۱۹ نیوتن متر گشتاور است. در حالیکه موتور دوم شش سیلندر ۳ لیتری بوده و ۲۲۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور چهار سیلندر به یک گیربکس با ضریب متغیر CVT و مدل شش سیلندر به یک گیربکس شش سرعته خودکار متصل و چرخهای جلو را به حرکت در می آورند. انتقال نیرو به همه چرخها یا گزینه دو دیفرانسیل نیز بصورت اختیاری است.

از سوی دیگر در سالروز ۳۰ امین سال حضور میتسوبیشی در بازار شمال آمریکا، یک نمونه منحصر بفرد و اسپرت از اوت لندر هم رونمایی شد. تغییرات داخلی و خارجی این مدل محدود می باشند اما می توان سپر، گلگیرهای برجسته، رینگهای آلیاژی و روکشهای رم مشکی یا خاکستری را از جمله این ویژگیها بر شمرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.