مچ اندازی ب‌ام‌و M5 و آئودی RS3 تیون شده با پورشه ۹۱۱ توربو S

مچ اندازی ب‌ام‌و M5 و آئودی RS3 تیون شده با پورشه ۹۱۱ توربو S

دعوای ۲۴۵۰ اسب بخاری!

آیا پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ استاندارد می‌تواند برخی رقبای تیون شده را در مسابقه درگ شکست دهد؟ برای فهمیدن این موضوع CarWow یک دستگاه آئودی RS3 و ب‌ام‌و M5 تیون شده را در برابر اسطوره‌ی پورشه قرار داده است.

پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ یکی از احساس‌برانگیزترین خودروهای بنزینی تاریخ است. به لطف گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه، سیستم چهار چرخ محرک و پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربوی ۶۴۰ اسب بخاری، این هیولا شتاب گیری اعجاب‌برانگیزی دارد. پورشه مدعی است ۹۱۱ توربو S تنها در عرض ۲.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی را بر جای می‌گذارد.

تمامی این عملکردهای احساس‌برانگیز با گارانتی کارخانه‌ای پورشه و سال‌ها اعتبار مهندسی پشتیبانی شده است. قیمت این خودرو از ۲۰۳۵۰۰ دلار شروع شده که خب برابر با قیمت یک خانه کوچک است و بنابراین این سؤال پیش می‌آید که آیا می‌توان با هزینه‌ای کمتر به پرفورمنسی مشابه دست یافت؟

با آئودی RS3 آشنا شوید که ارزان‌ترین عضو خانواده RS این شرکت است. این خودرو به پیشرانه ۵ سیلندر توربوی ۴۰۰ اسبی در حالت استاندارد مجهز است اما با برخی تغییرات و استفاده از سوخت e85، خروجی پیشرانه به ۸۰۰ اسب بخار رسیده است. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک کواترو به سطح زمین منتقل می‌شود.

اگر خیلی به آئودی علاقه ندارید می‌توانید ب‌ام‌و M5 هزار اسبی را انتخاب کنید. قطعاً M5 کامپتیشن ۶۱۷ اسبی حتی در حالت استاندارد نیز بسیار احساس‌برانگیز است اما خب همه به مدل‌های استوک راضی نمی‌شوند. M5 شاید یک سدان لوکس و بزرگ باشد اما از نظر قدرت و عملکرد هیچ کمبودی ندارد.

آیا این دو خودروی تا بن دندان مسلح می‌توانند پورشه ۹۱۱ توربو S استاندارد را شکست دهند؟ شما می‌توانید در افترمارکت قدرت و پرفورمنس بیشتری را بیابید اما قابلیت اعتماد خودروهای استاندارد همواره برتر خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.