مچ انداختن ب‌ ام‌ و X7 M50i و مرسدس-ای ام جی G63

مچ انداختن ب‌ام‌و X7 M50i و مرسدس-ای ام جی G63

بسیاری از شاسی بلندهای مدرن حاضر در بازار توانایی‌های زیادی دارند. ما فقط درباره‌ی سوپر شاسی بلندهایی همچون لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا صحبت نمی‌کنیم بلکه خودروسازان رده میانی‌تری همچون مرسدس بنز و ب‌ام‌و نیز دارای محصولاتی فربه و بزرگ هستند که می‌توانند زیر ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسند.

به همین خاطر است که ما تماشای مسابقات درگ شاسی بلندهای قدرتمند برندهای گوناگون را دوست داریم؛ و امروز نیز دو نمونه از سریع‌ترین قدبلندهای دنیا یعنی ب‌ام‌و X7 M50i و مرسدس-ای ام جی G63 در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

همان‌گونه که می‌بینید این دو خودرو تفاوت‌های زیادی باهم دارند و حتی این موضوع در نگاه اول نیز مشخص است. البته هر دو شاسی‌بلند یاد شده به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی بزرگ و سیستم چهار چرخ محرک مجهز بوده و حداقل از این نظر می‌توان شباهت‌هایی را یافت.

باواریایی ها در نسخه پرچم‌دار X7 نیروگاه ۴.۴ لیتری با قدرت ۵۲۳ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر را نصب کرده‌اند که باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای می‌شود.

G63 هم از نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری با خروجی ۵۷۷ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری سود برده و شتاب مشابه ۴.۵ ثانیه‌ای را ثبت می‌کند. به این ترتیب شاید رقابتی بسیار فشرده را باهم تماشا کنیم.

متأسفانه درگ منتشر شده توسط کانال یوتیوب تراک دی از حالت سکون شروع نمی‌شود اما خب این به معنی عدم وجود هیجان نیست. شما می‌توانید درگ این شاسی بلندهای بزرگ از سرعت‌های ۴۸ و ۹۶ کیلومتر در ساعت را تماشا کنید که نقش قدرت و گشتاور تولیدی در دورهای میانی را به ما گوشزد می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.