موشک ۸۳۸ اسب بخاری برابوس!

موشک ۸۳۸ اسب بخاری برابوس!

اگر پول خرید همه‌ی تکنولوژی‌های ارتباطی و نیمه خودران را دارید اما خریدشان در اولویت شما نیست شاید خرج کردن حدود ۱۶۰ هزار دلار برای داشتن چیزی شبیه برابوس E63 850 Biturbo کار صحیحی باشد.

شما با این پول می‌توانید مدل جدید S63 را بخرید اما هیچ‌یک از سدان های ای‌ام‌جی نمی‌توانند با این E63 دست‌پرورده‌ی برابوس با قدرت ۸۳۸ اسب بخار (۸۵۰ PS) رقابت کنند.

این خودرو همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد حدود ۱۶۰ هزار دلار قیمت دارد و درحالی‌که E63 استاندارد به این اندازه گران نیست اما امکان اینکه با انتخاب آپشن ها به این قیمت برسید کاملاً وجود دارد.

ازآنجایی‌که کاملاً به مقایسه‌ی موشک برابوس و E63 جدید متعهد هستیم باید گفت که نمونه‌ی استاندارد در مدل S قدرت ۶۰۴ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد که این امر اجازه‌ی دست‌یابی به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیه‌ای و سقف سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعتی را می‌دهد.

خب از طرف دیگر برابوس ۸۵۰ تنها به ۳.۱ ثانیه زمان برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز داشته و سقف سرعت آن ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است به این معنی که لامبورگینی آونتادور نمی‌تواند شما را از جاده به در کند مخصوصاً وقتی بدانید که هیولای بیدار زیر کاپوت گشتاور ۱۴۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند!

منبع: carscoops

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.