موتور جدید AMG برای خودروی GT

موتور جدید AMG برای خودروی GT

درحالی که مرسدس بنز برای ورود به کلاس خودروهای اسپرت حرفه‌ای در رده پورشه ۹۱۱ توربو در حال تلاش است، به زودی مدل GT این شرکت با همین رویکرد معرفی خواهد شد. تاکنون تنها تصاویری از فضای کابین و تصاویری از بدنه استتار شده AMG GT منتشر شده بودند. اما اکنون پرده از پیشرانه این خودرو نیز کنار رفته است.

جزئیات اعلام شده از این پیشرانه مدرن حاکی از قدرت ۵۰۲.۸ اسب بخار در دور موتور ۶۲۵۰ و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر در دور موتور بین ۱۷۵۰ تا ۴۷۵۰ دور بر دقیقه می‌باشد. این موتور هشت سیلندر V شکل، ۴.۰ لیتر حجم داشته و از توربوشارژر دوقلو بهره می‌گیرد.

این موتور با کد شناسایی M178 تنها ۲۰۹ کیلوگرم وزن داشته و از استانداردهای آلایندگی یورو ۶ نیز پشتیبانی می‌کند. میله بادامک‌های دوتایی و پیستون‌های بسیار سبک‌وزن، بهینه‌سازی سرسیلندر از جنس آلیاژ زیرکونیوم آلومینیوم برای انتقال حرارت مطلوب‌تر، پوشش دیواره‌های سیلندر از نانو اسلاید برای کاهش اصطکاک و عدم نیاز به کارتل روغن با تکنولوژی روغن‌کاری خشک، همگی از تکنولوژی‌های جدید بکار رفته در این موتور می‌باشند. [jwplayer mediaid=”77429″] این موتور در آینده به سایر محصولات AMG از جمله C63 AMG نیز راه خواهد یافت اما برای اولین بار روی مدل GT مورد استفاده قرار خواهد گرفت که در پاییز امسال رونمایی می‌شود. [دانلود ویدئو]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.