موتورهای توربوی جدید هوندا با تکنولوژی VTEC

موتورهای توربوی جدید هوندا با تکنولوژی VTEC

استفاده از تکنولوژی VTEC برای موتورهای هوندا به منظور افزایش عملکرد و کارایی، سال‌های زیادی است که ادامه داشته است. با این حال، به تازگی، کمپانی هوندا از سه نمونه جدید از موتورهای توربو با فناوری VTEC رونمایی کرده است که در چارچوب برنامه «رؤیاهای زمین» قرار دارند. این سه نمونه، شامل موتورهای یک لیتری، ۱/۵ لیتری و ۲ لیتری از این نوع موتور می‌شوند.

طبق گفته هوندا، موتورهای توربوی جدید، بهترین عملکرد را خواهند داشت و سرآمد مصرف بهینه سوخت در کلاس خود خواهند بود. در این موتورها، قسمت انژکتور مستقیم بنزینی به کار رفته و از تکنولوژی VTEC بهره می‌برند. موتور توربوی VTEC قرار است در تمام محصولات هوندا در سراسر جهان استفاده شود.

موتور انژکتور مستقیم یک لیتری، سه سیلندر دارد و شاید در رقابت با خودروی کمپانی رقیب، فورد فیستا، وارد صحنه شده است. همچنین موتور ۱/۵ لیتری، چهار سیلندر است و هوندا اعلام کرده که هر دوی این موتورها، هرز انرژی خیلی کمی دارند و در کلاس خود، بهترین عملکرد و مصرف سوخت را خواهند داشت. [jwplayer mediaid=”53697″] اولین موتور توربوی جدید هوندا که به خیابان‌های اروپا قدم خواهد گذاشت، موتور ۲ لیتری توربو با ۴ سیلندر است که در دل هوندا سیویک تیپ R قرار خواهد گرفت و برای آن ۲۷۶ اسب‌بخار قدرت، تولید خواهد کرد. همچنین طبق گفته هوندا، این موتورها از استاندار یورو ۶ اروپا برای آلودگی پیروی خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.