موتورسیکلت نیکد پژو ماهیندرا PM-01 300 معرفی شد

موتورسیکلت نیکد پژو ماهیندرا PM-01 300 معرفی شد

کلاس نیکد طرفداران زیادی دارد. از زمان تصاحب شرکت پژو موتورسیکلت توسط غول هندی ماهیندرا شاهد تولید چند محصول با برند فرانسوی بوده‌ایم که همگی در کلاس اسکوتر بودند. کارشناسانی که توانسته‌اند موتورسیکلت جانگو ۱۵۰ را بررسی کنند کاملاً تحت تأثیر آن قرار گرفته‌اند. این محصول معادل وسپا بوده و یک اسکوتر با طراحی رترو محسوب می‌شود.

جدای از جانگو اسکوترهای دیگری نیز با برند پژو معرفی شده‌اند که طراحی و ابعاد گوناگونی دارند؛ اما چیزی که پژو تولید نکرده یک موتورسیکلت استاندارد و به ویژه نیکد است. همان‌طور که دیده‌ایم ماهیندرا برنامه‌های مفصلی برای شرکت پژو موتورسیکلت به ویژه در اروپا دارد و گسترش سبد محصولات در این قاره را هدف قرار داده است.

پژو در نمایشگاه EICMA 2022 اولین موتورسیکلت نیکد خود با نام PM-01 300 را به نمایش گذاشت که یک محصول شهری با طراحی رترو است و در کلاس موتورسیکلت‌های ۳۰۰ سی‌سی قرار می‌گیرد.

پیشرانه تک سیلندر ۲۹۲.۴ سی‌سی این موتورسیکلت آب‌خنک بوده و از تزریق سوخت الکترونیکی سود می‌برد. PM-01 300 قدرت ۲۹ اسب بخار را در دور ۹ هزار ارائه می‌کند و با گیربکس ۶ سرعته همکاری دارد. از نظر قدرت تولیدی می‌توان این محصول را با دیگر رقبای این کلاس همچون هوندا CB300R و بی ام و G 310 R مقایسه کرد.

اما زیرساخت این موتورسیکلت نیکد نیز با رقبای دیگر قابل‌مقایسه است. برای ایجاد ظاهری لوکس‌تر، این موتورسیکلت از دوشاخ جلوی طلایی‌رنگ استفاده کند. در بخش عقب نیز مونوشوک قابل تنظیم وجود دارد و PM-01 300 با ترمزهای دیسکی ۲۸۰ و ۲۴۰ میلی‌متری معرفی شده است. به این موارد باید باک سوخت ۱۲.۵ لیتری را اضافه کرد که شعاع حرکتی زیادی را فراهم خواهد کرد. از دیگر تجهیزات موتورسیکلت پژو می‌توان به چراغ‌های تمام LED با طراحی منحصربه‌فرد در جلو، نمایشگر رنگی TFT و… اشاره کرد. فعلاً قیمت و زمان عرضه این محصول جدید اعلام نشده اما با توجه به طراحی و مشخصاتش می‌توان حدس زد پژو PM-01 300 آماده تولید است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.