موتورسیکلت جالب تسلا مدل M سایبرسایکل با الهام از سایبرتراک

موتورسیکلت جالب تسلا مدل M سایبرسایکل با الهام از سایبرتراک

خودروهای بسیار معدودی به اندازه تسلا سایبرتراک جنجالی ظاهر شده و نظرات مختلفی را ایجاد کرده‌اند. این خودرو طراحی عادی خودروها را نادیده می‌گیرد و البته باعث الهام بخشی به محصولات زیاد دیگری هم شده است. یکی از طراحان حرفه‌ای به نام ویکتور رودریگز گومز محصولی با نام مدل M را طراحی می‌کند که موتورسیکلتی با الهام از سایبرتراک برای آینده خواهد بود.

هدف رودریگز از این پروژه ساده و سرراست بوده است. او می‌گوید در آینده نزدیک افزایش جمعیت به همراه فرهنگ مصرف‌گرایی باعث خواهد شد نیاز به حمل‌ونقل انفرادی و کارا افزایش پیدا کند. تسلا مدل M در صورت تولید می‌تواند چنین نیازهایی را برطرف کند. اسکچ های طراحی این محصول نشان می‌دهد یک موتور الکتریکی در ارتفاع بسیار پایینی از زمین و روی شاسی نصب شده و مجموعه باتری نیز درست بالای آن است. چرخ های خاص این موتورسیکلت نیز ظاهری کاملاً آینده‌نگرانه ایجاد کرده‌اند. دسته‌های کنترل جدید نیز باعث می‌شوند این موتورسیکلت فوق‌العاده نرم و روان به نظر برسد و البته در طراحی آن‌ها از محصولات تسلا هم الهام گرفته شده است. چراغ پشتی این وسیله نقلیه نیز به نام آن یعنی M اشاره دارد.

رودریگز همچنین روشی هوشمندانه برای افزایش کاربری‌های این موتورسیکلت اتخاذ کرده است. بخش بزرگی از این موتورسیکلت را می‌توان به عنوان فضای ذخیره‌ای جداشدنی استفاده کرد. همچنین این بخش از موتورسیکلت دکمه استارت/استاپ را به همراه دارد و بنابراین به عنوان دستگاه ضد سرقت نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگرچه موتورسیکلتی به شاخصی M در نهایت چیزی بیشتر از یک تمرین طراحی جذاب نخواهد بود اما باید به این نکته اشاره کنیم که در آینده شاید خبرهای مرتبطی به گوش برسد. اگرچه هنوز چیزی به‌صورت رسمی پدیدار نشده اما خود تسلا نام سایبرپک را ثبت کرده است. حتی اگر این موتورسیکلت تولید هم نشود نشان دهنده تأثیرگذاری سایبرتراک و تسلا روی دنیاست. مهم نیست که شما چه دیدی به این کمپانی دارد زیرا واضح است که تسلا روی مردم زیادی تأثیر می‌گذارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.