موافقت دایملر با پرداخت جریمه به خاطر تأخیر در اعلام فراخوان

موافقت دایملر با پرداخت جریمه به خاطر تأخیر در اعلام فراخوان

دایملر با پرداخت ۳۰ میلیون دلار جریمه در آمریکا به خاطر تأخیرهای مربوط با فراخوان کامیون‌ها موافقت کرد.

NHTSA اعلام کرده بخش کامیون سازی دایملر آمریکا از اعلام فراخوان حدود ۴۶۴ هزار دستگاه خودرو در مدت قانونی سر باز زده است.

بخش کامیون سازی دایملر طی توافقی که با مقامات آمریکایی داشته به دنبال پرداخت ۱۰ میلیون دلار به‌صورت مستقیم بوده و ۵ میلیون دلار را نیز صرف پروژه‌هایی برای افزایش ایمنی تولیدات خود خواهد کرد. همچنین اگر دایملر دستور مربوط به برنامه تجزیه‌وتحلیل داده‌های پیشرفته برای بهبود توانایی‌های خود در کشف و بررسی نقص‌های ایمنی احتمالی را اجرا نکند ۱۵ میلیون دلار دیگر را نیز پرداخت خواهد کرد.

بنا به گزارش اتونیوز، در بیانیه دایملر تراکس آمده که این شرکت روی تولید محصولات سنگین ایمن، کارا و قابل‌اعتماد تمرکز خواهد کرد. البته در فراخوان محصولات این شرکت گزارشی از تصادف یا جراحت مرتبط به دست دایملر نرسیده است.

یکی از مسئولان NHTSA نیز اظهار داشته است:

این موضوعی اساسی است که خودروسازان به‌طور دقیق مسئولیت فراخوان ایمنی محصولات خود را بر عهده گرفته و اطلاعات مربوط به زمان‌بندی مربوط به رفع مشکلات ایمنی را رعایت و منتشر کنند.

این اولین باری نیست که دایملر با چنین وضعیتی مواجه می‌شود. در دسامبر ۲۰۱۹ مرسدس بنز با جریمه ۲۰ میلیون دلاری به خاطر عدم رعایت زمان‌بندی فراخوان محصولات خود مواجه شد. مرسدس همچنین حداقل دو فراخوان را در زمان مقرر اعلام نکرده بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.