مهارت‌های آفرود شاسی‌ بلند چینی لی اتو L9 را تماشا کنید!

مهارت‌های آفرود شاسی‌بلند چینی لی اتو L9 را تماشا کنید!

لی اتو L9 محصول شرکتی است که خودروسازی نسبتاً جوان در بازار این کشور محسوب می‌شود اما لی اتو محبوبیت زیادی را بین خریداران ثروتمند چینی پیدا کرده است. این شرکت فعلاً تمرکز خود را روی بازار داخلی گذاشته اما به دنبال افزایش سرمایه ۲ میلیارد دلاری خود بوده و می خواهد سهام خود را به سرمایه‌گذاران آمریکایی عرضه کند. احتمالاً لی اتو با این تحرکات می‌خواهد به برندی جهانی تبدیل شود. با توجه به توانایی ها و مشخصات دومین محصول این شرکت یعنی لی اتو L9، برند موردبحث ظرفیت‌های بالایی برای موفقیت در آمریکا یا اروپا خواهد داشت.

به گزارش میدونی و به نقل از موتور وان، L9 یک قدبلند لوکس و خانوادگی است که قبلاً اخبار مربوط به آن در میدونی منتشر شده‌اند. برخی رسانه‌ها حتی این خودروی چینی را رقیب بی ام و X7 دانسته‌اند! اخیراً کانال ویلز بوی تست درایو این خودرو را به همراه تصاویر اختصاصی‌اش منتشر کرده و ما نیز آن را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم. در ویدئوی منتشر شده از L9 می‌توانیم تست روی جاده و آفرود این خودرو را مشاهده کنیم. کلیپ ۱۰ دقیقه‌ای موردبحث با نمایش سیستم‌های ایمنی L9 شروع می‌شوند هرچند چیز جدیدی وجود ندارد و این سیستم‌ها را قبلاً به کرات دیده‌ایم. ما بیشتر به تست گوزن این خودرو علاقه داریم که عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارد. البته حداکثر سرعت این خودرو در تست گوزن مشخص نیست.

شاسی‌بلند لوکس چینی‌ها قطعاً برای ماجراجویی خارج از جاده طراحی نشده اما همان‌طور که در بررسی ویدئویی این خودرو می‌بینیم، L9 توانایی آفرود خوبی دارد. خبری از دیفرانسیل قفل شونده نیست اما پیشرانه‌های الکتریکی مربوط به قوای محرکه هیبریدی این خودرو می‌توانند عملکرد خوبی در توزیع قدرت را در زمانی که کشش کم است انجام دهند. همچنین عبور از آب با عمق ۶۰ سانتی‌متر مشکلی برای لی اتو L9 ایجاد نخواهد کرد.

نیروبخش خودروی موردبحث پیشرانه هیبریدی با افزایش دهنده برد است که از نیروگاه ۱.۵ لیتری توربو و دو واحد الکتریکی تشکیل می‌شود. حداکثر قدرت این خودرو به ۴۴۰ اسب بخار می‌رسد. مجموعه باتری ۴۴.۵ کیلووات ساعتی نیز شعاع حرکتی ۱۸۰ کیلومتری را در حالت الکتریکی ایجاد می‌کند. L9 برای رسیدن از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۵.۳ ثانیه زمان نیاز دارد. به نظر شما آیا بی ام و X7 باید نگران چنین رقیبی باشد؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.