منصوری گرونوس ۲۰۲۱، یک G کلاس نیم میلیون دلاری!

منصوری گرونوس ۲۰۲۱، یک G کلاس نیم میلیون دلاری!

نسخه اول منصوری گرونوس در سال ۲۰۱۳ و به عنوان نسخه اصلاح شده از نسل پیشین مرسدس G کلاس معرفی شد. هم‌اکنون شما را با گرونوس ۲۰۲۱ آشنا می‌کنیم و همان‌گونه که نامش نشان می‌دهد این خودرو بر پایه نسل جدید G کلاس و به‌طور دقیق مرسدس-ای ام جی G63 بنا شده است.

اگرچه پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی این قدبلند در حالت استاندارد قدرت ۵۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند اما استفاده از توربوها، سیستم اگزوز و خروجی‌های جدید به همراه ECU دوباره برنامه ریزی شده باعث شده‌اند قدرت این نیروگاه آهنین به ۸۵۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۰۰۰ نیوتون متر برسد.

گرونوس ۲۰۲۱ شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای دارد که طبق ادعای منصوری ۱ ثانیه سریع‌تر از نسخه استوک می‌باشد. حداکثر سرعت این قدبلند لوکس نیز از ۲۲۰ به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

ظاهر این G63 تیون شده نیز با قدرت آن همخوانی دارد چراکه منصوری تغییرات عدیده‌ای در بدنه اعمال کرده است. بخش‌هایی همچون کاپوت، سپرها، سقف، نگه‌دارنده لاستیک زاپاس و دیگر بخش‌ها از فیبر کربن ساخته شده‌اند. همچنین در بخش جلو LED های بیشتری نصب شده است. رینگ‌های ۲۴ اینچی با لاستیک‌های چسبان ۳۰/۲۹۵، خروجی‌های اگزوز جدید و رنگ سبز مسابقه‌ای جزو دیگر بهبودهای این خودرو هستند.

کابین نیز پر از چرم قهوه‌ای بوده و لوگوی منصوری هم روی صندلی‌ها و کف‌پوش‌ها خودنمایی می‌کند.

گرونوس ۲۰۲۱ تنها به تعداد ۱۰ دستگاه تولید خواهد شد. یکی از این مدل‌ها با قیمت ۵۶۰۱۶۰ یورو یا حدود ۶۶۵ هزار دلار برای فروش عرضه شده است. به این ترتیب قیمت این G63 تیون شده ۴۰۰ هزار یورو بیشتر از نسخه استاندارد G63 در آلمان می‌باشد. قیمت G63 پایه در آلمان از ۱۶۰۶۸۰ یورو شروع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.