منتظر هایپرکار جدید فراری باشید!

منتظر هایپرکار جدید فراری باشید!

فراری تأیید کرده که با ساخت نسل بعدی هایپرکار این شرکت فاصله‌ای سه تا پنج ساله داریم و البته این زمان زودتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم.

مدیر تکنولوژی این برند ایتالیایی در خلال گفت‌وگو با اتوکار تأیید کرده این خودرو از پیشرانه‌ی فرمول ۱ بهره نخواهد گرفت. این در حالی است که هایپرکار ساخت AMG از قوای محرکه‌ی برگرفته از فرمول ۱ سود خواهد برد. او گفت:

زمانی که نقشه راه و تکنولوژی و خلاقیت جدید خودمان را تعریف می‌کنیم، پس از آن جایگزینی برای لافراری در نظر خواهیم گرفت. ما می‌خواهیم کاری متفاوت ارائه دهیم. این هایپرکار جدید از پیشرانه‌ی فرمول ۱ استفاده نخواهد کرد زیرا دور پیشرانه باید بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ باشد و تا ۱۶ هزار هم برود. مدل F50 از پیشرانه‌ی فرمول ۱ استفاده کرده اما این خودرو باید تغییرات زیادی داشته باشد.

او ادامه می‌دهد:

این نقشه راه در حدود ۶ ماه تمام خواهد شد؛ بنابراین حدس من این است که تا تولید یک هایپرکار جدید و ویژه سه تا پنج سال فاصله داریم. بخشی از برنامه این است که مطمئن شویم تکنولوژی بکار رفته در هایپرکار آینده‌ی ما به کل محصولات منتقل خواهد شد.

بدین ترتیب برای دیدن هایپرکار جدید فراری حداقل باید تا سال ۲۰۲۲ صبر کنیم. سال ۲۰۲۲ نهمین سالگرد تولید لافراری است. خود لافراری یازده سال بعد از تولید انزو به بازار آمد.

خب فراری با هایپرکار جدید خود نباید تنها نگران پورشه یا مک لارن باشد. استون مارتین و مرسدس-ای‌ام‌جی نیز قول ساخت هایپرکارهای فوق‌العاده‌ای را داده‌اند و بدین ترتیب فراری نمی‌خواهد از این قافله عقب بماند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.