منتظر شاسی‌ بلند مرسدس-مایباخ در ۲ سال آینده باشید!

منتظر شاسی‌بلند مرسدس-مایباخ در ۲ سال آینده باشید!

پس از عرضه‌ی نسخه‌های لوکس و سطح بالای S کلاس، مرسدس-مایباخ در حال آماده شدن برای معرفی شاسی‌بلند لوکس خود است.

انتظار می‌رود این خودرو در سال ۲۰۱۹ به بازار بیاید و با رقبای مطرحی چون بنتلی بنتایگا، رولزرویس کولینان آینده و احتمالاً ب ام و X7 شاخ‌به‌شاخ شود. بنا به گفته‌ی اتوکار شاسی-بلند لوکس مرسدس-مایباخ از زیرساخت نسل آینده‌ی GLS بهره خواهد برد.

هرچند موضوع یاد شده به این معنی نیست که شاسی‌بلند بسیار لوکس جدید مرسدس-مایباخ تنها یک نسخه‌ی دستکاری شده و ممتازتر از GLS جدید خواهد بود. این خودرو عناصر طراحی مخصوص به خود را داشته و از برخی جزئیات الهام گرفته از مایباخ ۶ کوپه کانسپت استفاده خواهد کرد.

در میان ویژگی‌های بصری‌ای که این خودرو را از GLS استاندارد جدا خواهد کرد می‌توان به جلوپنجره‌ای جدید، گرافیک متفاوت چراغ‌ها، کروم بیشتر و احتمالاً فاصله‌ی بیشتر بین محورها به منظور افزایش فضای پا اشاره کرد.

برخلاف GLS، شاسی‌بلند لوکس یاد شده توانایی حمل ۷ سرنشین را خواهد داشت و به‌صورت استاندارد با طراحی ۴ یا ۵ صندلی عرضه خواهد شد. به علاوه مواد بسیار باکیفیت و جدیدترین گجت ها در کابین این خودرو بکار خواهند رفت.

اما نیروبخش این شاسی‌بلند جدید احتمالاً پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس خواهد بود که به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل خواهد شد. البته احتمال استفاده از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری نیز وجود دارد. سیستم چهارچرخ محرک ۴Matic و سیستم تعلیق بادی نیز به‌صورت استاندارد در خودرو نصب خواهند شد و این شانس هم وجود دارد که شاسی‌بلند مرسدس-مایباخ در میانه‌ی عمر خود قوای محرکه‌ی الکتریکی را نیز پذیرا شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.