منتظر شاسی‌بلند هیبریدی بوگاتی باشید!

منتظر شاسی‌بلند هیبریدی بوگاتی باشید!

علاوه بر استون مارتین و فراری، بوگاتی هم یکی از معدود برندهای سوپر لوکسی بود که هنوز دست به ساخت یک شاسی‌بلند نزده بود اما اگرچه دو خودروساز یاد شده قبلاً تأیید کرده‌اند کراس اوورهای DBX و پورسانگ را تولید خواهند کرد اما بوگاتی هنوز بیانیه‌ای رسمی دراین‌باره منتشر نکرده بود.

البته این موضوع در آینده تغییر خواهد کرد. مدیرعامل بوگاتی در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ اذعان کرده احتمال تولید یک شاسی‌بلند وجود دارد.

استفان وینکلمن در مصاحبه با اتوموتیونیوز اروپا گفته این شرکت می‌تواند به منظور گسترش سبد محصولات خود اقدام به تولید یک شاسی‌بلند بکند. او گفته است:

این برند آماده‌ی تولید محصولات بیشتری است. پیشرانه‌ی ۱۶ سیلندر امروز در قلب برند ما قرار دارد اما برای همیشه این‌گونه نخواهد بود.

اگرچه یک شاسی‌بلند باید ارزش نشان بوگاتی را داشته باشد اما از نظر اقتصادی هم باید چراغ سبز تولید را دریافت نماید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد از ساخت یک شاسی‌بلند توسط بوگاتی سورپرایز خواهند شد.

وینکلمن در ادامه توضیح داده است:

ما باید سهامداران را قانع کنیم که این سرمایه‌گذاری توجیه‌پذیر است.

او همچنین اضافه کرده بوگاتی باید به دنیا نشان دهد که به دنبال کاهش آلایندگی محصولات خود می‌باشد.

به این ترتیب ما یک شاسی‌بلند ۱۶ سیلندر را نخواهیم دید. قوای محرکه‌ی هیبریدی می‌تواند بخشی از آینده‌ی بوگاتی باشد. مرد شماره یک بوگاتی گفته که از مقبولیت عمومی را هم از نظر میزان آلایندگی خودروها در نظر گرفت.

این مدیر رده‌بالا اعلام کرده طیفی از شاسی‌ها و پیشرانه‌ها در دست بررسی می‌باشد. نهایتاً اینکه شاسی‌بلند بوگاتی باید مشتریان خاص خود همچون ثروتمندان مولتی میلیاردر را نیز داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.