منتظر آتش‌بازی فراری در سال ۲۰۱۹ باشید!

منتظر آتش‌بازی فراری در سال ۲۰۱۹ باشید!

فراری پس از معرفی سوپرکار جدید F8 تریبوتو در سال جاری چهار خودروی دیگر را نیز رونمایی خواهد کرد.

معاون ارشد بخش بازاریابی فراری در مصاحبه با ویچ کار تأیید کرده این خودروساز ایتالیایی امسال دومین محصول مبتنی بر پلتفرم پیشرانه وسط را معرفی خواهد کرد.

انریکو گالیرا می‌گوید:

در سال جاری ۵ محصول معرفی می‌کنیم که احتمالاً بزرگ‌ترین برنامه‌ی ما خواهد بود. این آغاز تولید نسل جدید محصولات ماست. برخی از آن‌ها جایگزین محصولات کنونی هستند و برخی هم کاملاً جدید می‌باشند. در سال ۲۰۱۹ شما برخی محصولات جذاب را خواهید دید که هم در کلاس GT و هم در کلاس اسپورت ها هستند.

جزئیات زیادی از پلتفرم پیشرانه وسط پایه‌ی فراری منتشر نشده اما فراری تأیید کرده محصول جدید و تمامی نسخه‌های آتی آن از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توربو استفاده خواهند کرد. گالیرا در مصاحبه‌ی خود اعلام کرده این خودرو در مقایسه با دیگر محصولات پیشرانه وسط شرکت بیشتر مناسب رانندگی روزمره خواهد بود اما خب هنوز هم به عنوان یک فراری واقعی و جذاب جلوه خواهد کرد.

این مدیر ارشد ادامه داده است:

ما در حال توسعه‌ی محصولاتی هستیم که برای ارائه‌ی همان حس خاص فراری طراحی می‌شوند؛ بنابراین این یک خودروی اسپورت است اما طراحی آن ظریف‌تر بوده و برای رانندگی روزمره مناسب‌تر است. این خودرو برای جذب مشتریانی طراحی شده که شاید به دنبال خرید یک فراری نباشند زیرا نمی‌خواهند یک خودروی اسپورت سطح بالا و گران‌قیمت داشته باشند.

هنوز مشخص نیست که دیگر محصولات جدید فراری در سال ۲۰۱۹ چه چیزهایی خواهند بود اما یک‌چیز واضح است و آن اینکه خودروهایی سریع و گران‌قیمت خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.