ممنوعیت تردد برخی محصولات پورشه و مرسدس در سوئیس!

ممنوعیت تردد برخی محصولات پورشه و مرسدس در سوئیس!

برخی مدل‌های خاص مرسدس بنز ویتو و همچنین پورشه ماکان‌ها و کاین های دیزلی دیگر نمی‌توانند در خیابان‌های سوئیس تردد کنند زیرا مقامات این کشور به خاطر آلایندگی بیش از حد مجاز این خودروها اجازه تردد آن‌ها را نداده‌اند.

این حرکت گفته شده تنها محصولات صادراتی از هفدهم آگوست را هدف قرار می‌دهد و بنابراین محصولاتی که قبلاً در این کشور پلاک شده‌اند می‌توانند به تردد در جاده‌های سوئیس ادامه دهند.

مرسدس ویتوهای مجهز به پیشرانه‌های ۱.۶ لیتری دیزلی و پورشه ماکان‌های استفاده کننده از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری TDI گروه فولکس‌واگن مجاز به حضور در خیابان‌های این کشور اروپایی نیستند. همچنین کاین هایی که از پیشرانه ۴.۲ لیتری بزرگ‌تر سود می‌برند نیز نمی‌توانند در سوئیس تردد بکنند. هر سه خودروی یاد شده دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ هستند.

دایملر با انتشار بیانیه‌ای قبلاً صادرات ویتو به سوئیس را متوقف کرده است. این حرکت پس از دستور مقامات آلمانی برای فراخوان و تعویق پلاک گذاری این خودرو در ماه می صورت گرفته است.

این موضوع به آسانی یکی از سخت‌ترین شرایط تقلب آلایندگی دیزلی تجربه شده در صنعت خودرو بوده و اگر دیگر کشورها نیز شروع به ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی در خیابان‌های شهرهای خود کنند خیلی تعجب نخواهیم کرد. البته خودروسازان از تکنولوژی دیزلی دفاع کرده و آن را بخشی از آینده می‌دانند.

اوایل سال جاری مدیر فروش پورشه گفت پیشرانه‌های دیزلی هنوز هم برای استفاده در شاسی بلندها مناسب هستند زیرا مشتریان خواهان گشتاور و محدوده حرکتی بالا می‌باشند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.