ملاقات نزدیک با فراری F8 تریبوتو منصوری

ملاقات نزدیک با فراری F8 تریبوتو منصوری

جدیدترین محصول منصوری نشان دهنده‌ی گرایش‌های متمایز این تیونر مشهور می‌باشد. این خودرو منصوری F8XX نامیده شده و یک فراری F8 تریبوتو است که تغییرات فراوانی را در بخش ظاهری تجربه کرده است. ترکیب رنگ وحشی بدنه با کیت بدنه وحشی‌تر همراه شده و باعث شده این طراحی با قدرت و پرفورمنس بهبود یافته خودرو هماهنگی داشته باشد.

این خودرو از نظر بصری پذیرای ترکیب رنگ طلایی و سبز شده که شاید باب میل همه نباشد. البته متمایزترین ویژگی ظاهری F8XX به بال های عقب آن مربوط می‌شود. منصوری بجای اسپویلری سنتی از دو بال جدای L شکل استفاده کرده و به نظر می‌رسد بخش وسط این بال ها حذف شده‌اند. در واقع این بال ها مشابه آنتن‌های بزرگی به نظر می‌رسند. خودروی موردبحث همچنین دارای عناصر فیبر کربنی در اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب و رکاب‌های جانبی می‌باشد.

ظاهر جدید با قدرت بیشتر همراه شده است. منصوری تغییراتی در نرم‌افزار مدیریت پیشرانه و اگزوز انجام داده تا قدرت پیشرانه ۳.۹ لیتری توئین توربوی F8 تریبوتو افزایش یابد. نسخه استاندارد این هیولا قدرت ۷۲۰ اسبی و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد درحالی‌که محصول منصوری خروجی ۸۸۰ اسبی و گشتاور ۹۸۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. به این ترتیب F8XX در عرض ۲.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و سقف سرعت ۳۵۴ کیلومتر در ساعت را درمی‌نوردد.

منصوری دستی هم بر سر و روی کابین کشیده و در این بخش از چرم بژ، عناصر سفیدرنگ و تریم فیبر کربن استفاده کرده است. فرمان خاص خودرو با چرم و لوگوی این تیونر مشهور پوشانده شده است. کابین حتی دارای کف‌پوش‌های منصوری می‌باشد. کابین با رنگ روشن به اندازه بدنه خودنمایی نمی‌کند هرچند ترکیب رنگ بژ با رنگ طلایی بدنه و رینگ‌های ۲۱ و ۲۲ اینچی فوق سبک هماهنگی خوبی به وجود آورده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.