ملاقات سیلورادو EV با هامر EV، پیکاپ‌های برقی جنرال موتورز

ملاقات سیلورادو EV با هامر EV، پیکاپ‌های برقی جنرال موتورز

جنرال موتورز با تولید خودروهای الکتریکی مختلفی بر اساس پلت‌فرم اولتیوم، فروش یک میلیون دستگاه خودروی برقی را تا سال ۲۰۲۵ هدف قرار داده است. با توجه به میزان فروش فعلی محصولات الکتریکی جنرال موتورز، این هدفی بسیار بلندپروازانه خواهد بود اما غیرممکن نیست. موضوع مهم اما این است که پیکاپ‌ها نقشی کلیدی در کمک به جنرال موتورز برای رسیدن به این هدف بزرگ خواهند داشت. این شرکت هم‌اکنون تحویل جی‌ام‌سی هامر EV را آغاز کرده و دو وانت برقی دیگری یعنی شورلت سیلورادو EV و جی‌ام‌سی سی‌یرا EV را هم در دست توسعه دارد.

همچنین تقاضا برای پیکاپ‌های الکتریکی جنرال موتورز در حال افزایش است به‌گونه‌ای که تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار رزرو خرید برای سیلورادو EV و نزدیک به ۶۰ هزار رزرو خرید برای هامر EV (شامل هردو نسخهٔ پیکاپ و اس‌یووی) ثبت شده است. با توجه به این اعداد و قیمت‌هایی که برای این دو مدل اعلام شده است، سیلورادو EV پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک مدل الکتریکی بسیار پرفروش دارد. بااین‌حال، مشکل اینجا است که هنوز زمان زیادی تا عرضهٔ این پیکاپ برقی به بازار باقیمانده است زیرا گفته شده وانت الکتریکی شورلت از بهار ۲۰۲۳ در نسخهٔ کاری برای خریداران ناوگانی و از پاییز همان سال در نسخهٔ RST فرست ادیشن به بازار خواهد آمد.

حال اما در تأسیسات تولید جنرال موتورز در میشیگان یک سیلورادو EV RST فرست ادیشن در کنار یک هامر EV اس‌یووی ادیشن وان دیده شده است. این اتفاق فرصتی عالی را برای عکاسی از این دو محصول الکتریکی جنرال موتورز در کنار هم فراهم کرده است. جالب اینکه قیمت هرکدام از این دو خودروی الکتریکی حدود ۱۰۵ هزار دلار است که مقایسهٔ آن‌ها را عادلانه می‌کند. عکسی که از این دو ماشین برقی منتشر شده است، به‌خوبی تفاوت‌های ظاهری بین آن‌ها را نشان می‌دهد.

هامر EV یک آفرودر واقعی با بدنه‌ای جعبه‌ای شکل و حجیم، فاصلهٔ زیاد از زمین، لاستیک‌های آل‌ترین و سپر جلوی آفرودی با صفحهٔ محافظ و قلاب‌های بکسل است. این عناصر به‌خوبی شخصیت و محیط موردعلاقهٔ هامر را نشان می‌دهند. از سوی دیگر، سیلورادو EV در اینجا در نسخهٔ RST (مخفف رالی اسپرت تراک) حضور دارد که یک پکیج پرفورمنس خیابانی برای پیکاپ‌های جنرال موتورز است. سپرهای اسپرت، رینگ‌های بسیار بزرگ با لاستیک‌های فاق کوتاه و انبوهی از عناصر مشکی براق از ویژگی‌های RST هستند که همهٔ آن‌ها به سیلورادو EV حال و هوای پرفورمنس بخشیده‌اند. خب با توجه به این ویژگی‌ها، انتخاب شما کدام‌یک از این دو خودروی الکتریکی آمریکایی خواهد بود؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.