ملاقات تاریخی برادران خونی، بوگاتی دیوو و تایپ ۳۵

ملاقات تاریخی برادران خونی، بوگاتی دیوو و تایپ ۳۵

زمانی که درباره بوگاتی و تاریخچه غنی آن صحبت می‌کنید غیرممکن است نام تارگا فلوریو را از یاد ببرید. این پیست مسابقه که در ایتالیا واقع شده محل برگزاری یکی از با معتبرترین و البته یکی از سخت‌ترین و خطرناک‌ترین مسابقات استقامتی دنیاست. اولین مسابقه‌ی پیست تارگا فلوریو در سال ۱۹۰۶ برگزار شده است.

این پیست همچنین به قلب بوگاتی نزدیک است مخصوصاً به خاطر ۵ پیروزی متوالی و بسیار خبرساز در مسابقه استقامتی یاد شده. بوگاتی اولین بار با خودروی تایپ ۳۵ در سال ۱۹۲۵ به پیروزی دست یافت و در سال‌های ۱۹۲۸ و ۱۹۲۹ نیز آلبرت دیوو توانست پیروزی‌های دیگری را به ارمغان آورد. این اولین و تنها باری بود که بوگاتی توانست ۵ سال متوالی به پیروزی در موتور اسپورت دست یابد.

این بار اما تارگا فلوریو میزبانی شایسته‌ای از دو میهمان خاص را داشته است. هم‌اکنون ملاقاتی تاریخی بین بوگاتی دیوو و تایپ ۳۵ انجام شده است. همان‌گونه که گفته شد این نام ها ارتباطی تاریخی با یکدیگر دارند و نام هایپرکار مدرن بوگاتی به احترام راننده اسطوره‌ای این شرکت دیوو انتخاب شده است.

این دو نام تاریخی برای اولین بار در پیست تارگا فلوریو یکدیگر را ملاقات کرده‌اند و ویدئوی آن را در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید. مهم‌تر اینکه ملاقات این دو خودرو روشی مناسب برای نگاه به تاریخچه غنی بوگاتی می‌باشد.

اولین نمونه‌های هایپرکار دیوو ماه پیش به دست مشتریان رسیده‌اند. بوگاتی گفته ۴۰ دستگاه باقی مانده نیز تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ به دست مشتریان خواهند رسید.

هم‌اکنون اگر به دنبال خرید تایپ ۳۵ باشید کار سختی خواهید داشت اما خب می‌توانید اسباب‌بازی آن را با قیمت ۳۳۸۰۰ دلار برای کودک خود خریداری کنید. البته این اسباب‌بازی هنوز هم یک بوگاتی دیفرانسیل عقب است!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.