ملاقات بی‌ حاشیه منصوری با نسل جدید مرسدس S کلاس!

ملاقات بی‌حاشیه منصوری با نسل جدید مرسدس S کلاس!

منصوری این روزها کاملاً پر سر و صدا ظاهر شده و جدیدترین پروژه آن نیز ارائه پکیج ارتقایی جدید برای نسل W223 مرسدس بنز S کلاس می‌باشد. این کیت از نظر بصری به‌طور سورپرایز کننده‌ای ملایم و بی حاشیه بوده و شامل قطعات فیبر کربنی است. منصوری می‌گوید این پکیج به برجسته‌تر شدن سدان پرچم‌دار مرسدس کمک می‌کند و زمانی که S کلاس منصوری را به‌صورت دقیق‌تر بررسی کنید به صحت این گفته‌ها پی خواهید برد.

قطعات فیبر کربنی در کمترین میزان ممکن بکار رفته‌اند و منصوری لبه جلویی جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت و دو نوع ورودی هوای جلو را ارائه می‌کند. در بخش عقب هم دو دیفیوزر عقب متفاوت قابل انتخاب است. این تیونر همچنین دو اسپویلر لبه‌ای فیبر کربنی، اسپویلر سقف، سپر عقب و عناصر اضافی روی بدنه را در دسترس قرار داده است. به تمامی این موارد باید دو نوع پوشش آینه‌های جانبی و نشان‌های منصوری و البته رینگ‌های جدید را اضافه کرد.

منصوری همچنین کیت پروفورمنس خود برای مدل‌های S400d و S500 را در نظر گرفته که شامل ارتقای ECU و سیستم اگزوز جدید است. مدل دیزلی هم‌اکنون قدرت ۳۹۵ اسبی و گشتاور ۸۳۷ نیوتون متری دارد که نشان دهنده بهبود ۶۵ اسبی قدرت و ۱۳۷ نیوتون متری گشتاور نسبت به نمونه استاندارد است. سقف سرعت این مدل نیز به ۲۷۰ کیلومتر در ساعت رسیده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۸ ثانیه‌ای دارد. S500 هم قدرت ۵۲۶ اسبی و گشتاور ۶۲۹ نیوتون متری داشته و برای ثبت شتاب خود به ۴.۳ ثانیه زمان نیاز دارد.

منصوری در کابین S کلاس نیز آپشن های متنوعی از پوشش چرم گرفته تا تریم های مختلف را ارائه می‌کند. کف‌پوش‌های خاص، فرمان چرمی کربنی و میدونی‌های آلومینیومی هم جزو دیگر تغییرات هستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.