ملاقات با سه هایپر کار افسانه‌ای در سیلورستون

ملاقات با سه هایپرکار افسانه‌ای در سیلورستون

پیش از اینکه گروه سابق تاپ گیر یعنی کلارکسون، می و هاموند در اولین برنامه خود در شبکه جدید آمازون پرایم به سراغ سه هایپرکار افسانه‌ای یعنی مک‌لارن P1، پورشه ۹۱۸ اسپایدر و فراری لافراری بروند، این سه خودرو توسط یک مولتی میلیونر به نام پل بیلی در پیست سیلوراستون گرد هم آمدند تا معلوم شود کدام یک از آنها در این پیست سریع‌ترند.

مک‌لارن اولین خودرو بود که به پیست رفت. همان‌طور که در فیلم هم اشاره می‌شود، شرایط پیست برای این خودرو کمی مرطوب‌تر بود. هر سه خودرو یک هفته قبل سرویس کامل شده و باک سوخت آنها نیز کاملاً پر بود. همچنین برای ایجاد بهترین رقابت در شرایط عادلانه، راننده هر سه خودرو، قهرمان مسابقات تورینگ انگلستان، مَت جکسون بود.

آنچه در انتها اتفاق افتاد و جمع‌آوری نتایج نشان داد که در این پیست کوتاه مک‌لارن ۰.۲۳ ثانیه سریع‌تر از پورشه و ۰.۳۱ ثانیه سریع‌تر از فراری بود. چیزی که تقریباً نشان از برابری پایاپای هر سه خودرو می‌دهد. [دانلود ویدئو]

همچنین کریس هریس، راننده و ژورنالیست تیزر آزمایش این سه خودرو را برای برنامه جدید منتشر کرده است. برنامه‌ای که پیش از پخش سری جدید برنامه کلارکسون منتشر خواهد شد.

لااقل می‌توان انتظار داشت که در برنامه کریس هریس مقداری دود تایر و هیجان بیشتری را شاهد باشیم. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.