ملاقات با سدان اسپرت و هیبریدی بی ام و M760e مدل ۲۰۲۳

ملاقات با سدان اسپرت و هیبریدی بی ام و M760e مدل ۲۰۲۳

ما هنوز با تصمیم بی‌ام‌و در حذف مدل M760i و جایگزینی آن با M760e کنار نیامده‌ایم. به خاطر همین تصمیم شش سیلندر حذف شد و نیروگاه ۱۲ سیلندر جای خود را به پیشرانه ۶ سیلندر خطی داد. این سدان اسپرت و هیبریدی که جزو محصولات M پرفورمنس محسوب می‌شود از پیشرانه پلاگین هیبریدی استفاده می‌کند و به تازگی در ویدئویی تبلیغاتی جزئیات برجسته از طراحی خود را به نمایش گذاشته است.

بی‌ام‌و M760e مدل ۲۰۲۳ حاضر در این ویدئو از آپشن بدنه دو رنگ که شامل خاکستری و مشکی است استفاده می‌کند. رینگ‌های ۲۱ اینچی با نشان M نیز جزو سایر موارد ویژه این سدان خواهند بود. نکته جالب اینکه استفاده از جلوپنجره مشکی باعث می‌شود این قطعه بسیار بزرگ کمتر به چشم آید. همچنین ویدئوی بی‌ام‌و به ما نشان می‌دهد که سری ۷ جدید چقدر نسبت به نسل قبلی تغییر کرده است.

دگرگونی M760e تنها به بدنه محدود نمی‌شود و در کابین نیز می‌بینیم هفتمین نسل سری ۷ وجوه اشتراک بسیار کمی با نسل پیشین دارد. اگرچه انتقادات زیادی به طراحی بدنه این خودرو وجود دارد اما این موضوع درباره کابین صدق نمی‌کند. بخش داخلی M760e بسیار لوکس‌تر از قبل به نظر می‌رسد و درعین‌حال جادارتر نیز هست زیرا این خودرو فاصله بین محوری بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد.

موضوع دیگر بحث پرفورمنس است که برای چنین سدان بزرگ و سنگین‌وزنی بسیار احساس‌برانگیز جلوه می‌کند. بی‌ام‌و M760e جدید در عرض ۴.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و برای رسیدن از سرعت ۸۰ به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت نیز تنها به ۲.۷ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. این عملکرد به لطف وجود قوای محرکه پلاگین هیبریدی که قدرت ۵۷۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر تولید می‌کند میسر شده است.

بی‌ام‌و به خاطر قوانین سخت‌گیرانه آلایندگی اقدام به حذف پیشرانه ۱۲ سیلندر خود کرده و نمی‌توان چندان انتقادی به این تصمیم داشت. البته پیشرانه ۸ سیلندر سری ۷ هنوز هم در دسترس خواهد بود اما در اروپا این گزینه حذف شده است زیرا قوانین قاره همیشه‌سبز سخت‌گیرانه‌تر از آمریکاست. M760e نشان دهنده سطح بالای پرفورمنس خانواده سری ۷ و درعین‌حال حفظ پیشرانه درون‌سوز است. سال بعد شاهد تولید پرچم‌دار جدید این خانواده یعنی i7 M70 الکتریکی خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.