مقایسه نسل جدید آئودی A8 با مرسدس S کلاس و ب‌ام‌و سری ۷

مقایسه نسل جدید آئودی A8 با مرسدس S کلاس و ب‌ام‌و سری ۷

اگر به دنبال یک سدان لوکس و پیشرفته باشید به احتمال زیاد به سراغ مرسدس بنز S کلاس خواهید رفت؛ اما اگرچه مرسدس بنز در این کلاس بسیار خوب عمل می‌کند اما این موضوع ضرورتاً به معنی ارائه‌ی بهترین گزینه‌ی موجود نیست.

اخیراً مقایسه‌ای توسط مجله‌ی بریتانیایی CarWow صورت گرفته تا این موضوع را بفهمد که سه‌گانه‌ی لوکس آلمانی یعنی مرسدس بنز S کلاس، آئودی A8 و ب‌ام‌و سری ۷ در برابر یکدیگر چه عملکردی خواهند داشت.

از نظر طراحی ظاهری باید گفت نظرات بسته به افراد بسیار متفاوت هستند. البته داخل خودروها داستان متفاوتی وجود داشته و این آئودی A8 است که به لطف کیفیت فوق‌العاده‌ی کابین و تکنولوژی‌های برجسته خود کاملاً دست برتر را داشته و برجسته نشان می‌دهد.

مشکل مرسدس S کلاس این است که اکثر متریال بکار رفته به اندازه‌ی ظاهر خوب خود احساس خوبی ندارند درحالی‌که سری ۷ نیز تقریباً یک قدم جلوتر از مرسدس قرار دارد؛ بنابراین در این بخش آئودی مدال طلا را از آنِ خود کرده و سری ۷ نیز به خاطر داشتن بهترین سیستم اطلاعات سرگرمی در رتبه دوم قرار می‌گیرد.

اما اگر شما در صندلی‌های عقب هر سه خودرو بنشینید تفاوت زیادی را بین رقبا حس نخواهید کرد زیرا هر سه خودرو فوق‌العاده راحت هستند. محفظه بار این سدان های لوکس نیز کاملاً پاسخگوی نیازها می‌باشد.

اما از نظر دینامیک سواری و عملکرد کلی در جاده، بازهم آئودی A8 جدید با سواری بسیار نرم و لذت‌بخش عملکرد درخشانی داشته و از نظر سکوت و آرامی اگر از مرسدس S کلاس بهتر نباشد در حد و اندازه‌های آن است. خب با این تفاسیر، برنده‌ی این مقایسه کیست؟ شما چه فکر می‌کنید؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.