مقایسه محبوبیت برانکو و رانگلر در ایالت‌های مختلف آمریکا

مقایسه محبوبیت برانکو و رانگلر در ایالت‌های مختلف آمریکا

جنگ شروع شده است. سربازان ذخیره فراخوانده شده‌اند. نبرد بین فورد برانکو و جیپ رانگلر تازه در آغاز راه خود است؛ و همانند اکثر فعالیت‌های آنلاین، ما هرگز عقب نمی‌نشینیم. با موج شدیدی که فورد برانکو ۲۰۲۱ به راه انداخته، همه‌جا صحبت از این خودرو و ویژگی‌های جالب آن است؛ و طبیعی است که مقایسه‌های زیادی بین این شاسی‌بلند تازه‌نفس و رانگلر مشهور انجام شود.

اگرچه برانکو تا بهار سال ۲۰۲۱ وارد بازار نخواهد شد اما در فضای مجازی چیزهای جذاب زیادی وجود دارد. وب‌سایت پارت کاتالوگ تصمیم گرفته از توئیتر برای تخمین محبوبیت این خودروها در ایالت‌های گوناگون آمریکا استفاده کند. این وب‌سایت نقشه‌ای را منتشر کرده که در آن می‌توانید ببینید کدام ایالت برانکو را بیشتر دوست دارد و کدام‌یکی رانگلر را.

این وب‌سایت بیش از ۲۴۰ هزار توئیت منتشر شده در دو هفته پیش را بررسی کرده و برای جمع‌آوری داده‌ها هشتگ های مختلفی را تحلیل کرده است. طبق داده‌های به دست آمده ۲۸ ایالت اقبال بیشتری به برانکو نشان داده‌اند درحالی‌که ۲۲ ایالت نیز بیشتر طرفدار رانگلر بوده‌اند. پیروزی برانکو در این مقایسه می‌تواند نتیجه‌ی شور و شوق واقعی یا هیجان ناشی از رونمایی باشد.

اگرچه برانکو و رانگلر جزو شاخص‌ترین خودروها در زمینه آفرود هستند اما به این جمع باید لندروور دیفندر را نیز اضافه کنیم که توانایی‌های مشابهی دارد. البته این خودرو فاقد برخی ویژگی‌های برانکو و رانگلر همچون درب‌ها و سقف قابل جدا شدن است. هرچند عرضه برانکو می‌تواند به معنی پیروزی مشتریان باشد. اگر برانکو به‌اندازه‌ای که نشان می‌دهد توانا باشد جیپ هم باید دست‌به‌کار شده و محصول بهتری را تولید کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.