مقایسه عجیب مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S و داچیا لوگان!

مقایسه عجیب مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S و داچیا لوگان!

در جدیدترین ویدئوی منتشر شده توسط سایت CarWow شاهد مقایسه کاملاً عجیبی هستیم. دو خودروی کاملاً متفاوت و یعنی ارزان‌ترین و گران‌ترین استیشن‌های بازار، مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S استیت و داچیا لوگان در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند!

مرسدس در بریتانیا بهای پایه حدود ۹۰ هزار پوندی داشته درحالی‌که لوگان استیشن یا همان MCV بهای نزدیک به ۹ هزار پوند دارد. البته مدل‌های حاضر در این مقایسه بهای حدود ۱۱۰ هزار پوند (۱۴۸ هزار دلار) و ۱۱ هزار پوند (۱۴۸۰۰ دلار) داشته‌اند.

شاید با خود بگویید این دو خودروی استیشن جدای از فرم بدنه ۵ درب و تعداد چرخ‌های یکسان هیچ نقطه مشترکی ندارند. خب از این نظر مقایسه ترتیب داده شده بین مرسدس و داچیا از سری مقایسه‌های عملی تخیلی محسوب می‌شود!

خب بیایید ببینیم در این ویدئویی که از بسیاری جهات هیچ فردی را سورپرایز نمی‌کند چه چیزی دیده می‌شود. البته که داچیا لوگان و مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S در مسابقه درگ هیچ سخنی با یکدیگر ندارند اما خب باید بگوییم لوگان از پیشرانه ۱.۵ لیتری ۹۰ اسب بخاری استفاده می‌کند درحالی‌که مرسدس ۶۱۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

تست بعدی به ترمز گرفتن از سرعت ۱۱۳ کیلومتر در ساعت مربوط می‌شود که واضح است سوپر استیشن مرسدس برنده این بخش بوده و در نهایت به لطف سیستم تعلیق بادی نیز راحت‌تر است.

خب هدف از انجام این مقایسه و ویدئوی منتشر شده چیست؟ ظاهراً CarWow تلاش داشته بفهمد آیا مرسدس که ۱۰ برابر گران‌تر از داچیاست، به همان نسبت نیز بهتر است؟ اگر شک و تردیدی داریم باید گفت مرسدس “حداقل” ۱۰ برابر بهتر از داچیاست!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.