مقایسه عجیب بنتلی فلایینگ اسپور و داچیا ساندرو!

مقایسه عجیب بنتلی فلایینگ اسپور و داچیا ساندرو!

اروپایی‌ها هنوز هم می‌توانند خودرویی با قیمت ۸ هزار پوند معادل ۱۱۱۲۰ دلار را خریداری کنند و آن‌گونه که اتو تریدر اشاره می‌کند، این قیمت بسیار خوب است! در واقع داچیا ساندرو به حدی ارزان و پذیرفتنی است که شاید شما اصلاً با خود بگویید که چرا باید مبلغ بیشتری را برای خودرویی دیگر پرداخت کنید.

اما ارزان‌ترین خودروی تولید انبوه اروپا چگونه با یکی از گران‌ترین نمونه‌ها مقایسه می‌شود؟ روری رید، از مجریان اتو تریدر برای یافتن این موضوع پشت فرمان ساندرو و بنتلی فلایینگ اسپور نشسته است!

اگرچه یک خودروی فوق‌العاده ارزان‌قیمت چیز خاصی برای گفتن ندارد اما داچیا از مزیت پشتیبانی رنو حداکثر استفاده را برده است؛ و اولین چیزی که مجری می‌فهمد این است که ساندرو چیزی بسیار بیشتر از خودرویی ارزان را ارائه می‌کند.

به این ترتیب زیر پوست این خودرو شاهد ساختاری نسبتاً ایمن و خوش‌ساخت هستیم؛ بنابراین علیرغم قیمت بسیار پایین شما مجبور به نگرانی درباره کیفیت نازل خودرو نخواهید بود.

باید اذعان کرد هیچ نقطه قابل‌مقایسه‌ای بین ساندرو و فلایینگ اسپور وجود ندارد اما مجری برنامه به نکته خوبی اشاره می‌کند: صندلی‌های ماساژوردار ندارید؟ یک ماساژور بخرید!

اما نکته واقعی مقایسه دو خودرو آن است که ساندرو در واقع کفایت می‌کند. این خودرو دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌کند که یک خودروی ارزان باید داشته باشد: ارزش خوب.

مجری اتو تریدر در خاتمه این‌گونه نتیجه‌گیری می‌کند:

ساندرو خودروی فوق‌العاده‌ای است که نشان می‌دهد بدون زدن از جاهای مختلف یک خودرو دقیقاً می‌توانید محصولی با قیمت ارزان تولید کنید. این خودرو نشان می‌دهد که شما مجبور نیستید پول زیادی برای دست یافتن به یک خودروی مناسب پرداخت کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.