مقایسه روش تسلا و مرسدس در عرضه تکنولوژی خودران

مقایسه روش تسلا و مرسدس در عرضه تکنولوژی خودران

در رقابتی که برای عرضه سیستم‌های خودران وجود دارد برخی خودروسازان روش‌های بسیار متفاوتی را در پیش گرفته‌اند. اگرچه راه‌های متنوعی برای عرضه سیستم‌های رانندگی خودکار کامل به بازار وجود دارد اما بزرگ‌ترین تفاوت در این زمینه را می‌توان در عملکرد تسلا و مرسدس مشاهده کرد.

در مقاله‌ای که توسط اتوموتیونیوز اروپا منتشر شده ما تفاوت‌های روش تسلا و مرسدس در عرضه سیستم‌های کاملاً خودران را می‌بینیم. تسلا با خبرسازی زیادی این تکنولوژی را عرضه کرده و مشتریان با به‌روزرسانی از راه دور می‌توانند آن را داشته باشند. این مزیت به تسلا اجازه داده یک تکنولوژی جدید را با سرعت بسیار زیادی عرضه کند و از این نظر بتواند با کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند و به‌روزرسانی‌های سریع آن‌ها مقایسه شود.

زمانی که روش تسلا در عرضه سیستم خودران را با مرسدس مقایسه کنیم می‌توانیم تفاوت‌های زیادی را بین این الکتریکی‌ساز جوان با پدر خودروسازی جهان مشاهده کنیم. تسلا دوست دارد یک تکنولوژی را به‌صورت بخش به بخش عرضه کرده و از داده‌های مشتریان برای بهبود محصولات آتی خود استفاده کند. این در حالی است که احتمال از کار افتادن این تکنولوژی وجود دارد.

در سمت دیگر مرسدس تنها به برخی رانندگان تست تائید شده اجازه استفاده از این ویژگی را روی خودروهای تست خود می‌دهد و تا زمانی که خود شرکت و دولت سیستم خودران را تائید نکنند آن را روی محصولات خود نصب نمی‌کند. روش تسلا نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد اما باید به یاد داشت که پیشرفت صورت گرفته در این روش همیشه جواب نمی‌دهد مخصوصاً زمانی که جان مصرف‌کنندگان در معرض خطر قرار گیرد.

در دنیای خودرو شکی نیست که تسلا کاملاً درخشان ظاهر شده و تغییرات شگرفی را در آن به وجود آورده است. اگرچه تسلا حتی روی خودروسازان قدیمی نیز تأثیر گذاشته اما به نظر نمی‌رسد روش آن‌ها در تست گسترده و سپس عرضه یک تکنولوژی را تغییر داده باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.