مقایسه داچیا ساندرو و دوچرخه توسط جیمز می!

مقایسه داچیا ساندرو و دوچرخه توسط جیمز می!

جیمز می به تازگی دست روی داچیا ساندرو گذاشته و در تاپ گیر راجع به این خودروی ارزان‌قیمت صحبت کرده است. با توجه به رابطه قبلی می و ساندرو، او بهترین فرد برای بررسی جدیدترین نسل ساندرو می‌باشد اما نکته‌ای وجود دارد!

جیمز می بجای بررسی و راندن ساندرو اقدام به مقایسه آن با یک دوچرخه سفارشی کرده است! البته ایده این کار به اندازه‌ای که فکر می‌کنید مضحک نیست زیرا هم ساندرو و هم دوچرخه قیمت حدود ۱۰ هزار پوندی دارند!

ساندرو در بریتانیا با قیمت بسیار پایین حدود ۸ هزار پوندی نیز در دسترس است اما نسخه تست شده توسط جیمز می کمی لوکس‌تر بوده و از پیشرانه ۹۰ اسب بخاری، سیستم تهویه مطبوع و استراحت‌گاه میانی دست سود می‌برد. دوچرخه موردبحث نیز بسیار خاص بوده و از فیبر کربن زیادی در ساختارش استفاده شده که حاصل آن وزن ۷.۵ کیلوگرمی است.

دوچرخه می در واقع سوپرکار دنیای دوچرخه‌ها محسوب می‌شود. وزن کم و قطعات خاص باعث شده‌اند این دوچرخه عملکرد احساس‌برانگیزی داشته باشد هرچند راحتی زیادی در بخش صندلی آن وجود ندارد.

اگرچه ساندرو در مقایسه با سایر خودروهای سطح بالای بازار محصولی پایه محسوب می‌شود اما از تجهیزاتی سود می‌برد که در دوچرخه دیده نمی‌شود. از جمله این موارد می‌توان به شیشه جلو و ظرفیت حمل ۴ نفر اشاره کرد! جیمز می می‌گوید سواری ساندروی جدید خشک بوده اما ناهنجار نیست. همچنین داچیا حداکثر سرعت ۱۷۹ کیلومتر در ساعتی دارد که بسیار بیشتر از سقف سرعت دوچرخه است.

بسته به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، شاید دوچرخه انتخاب بهتری نسبت به یک خودرو باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.