مقایسه تکنولوژی‌های مرسدس، آئودی و ب‌ام‌و

مقایسه تکنولوژی‌های مرسدس، آئودی و ب‌ام‌و

اگر گجت های دنیای تکنولوژی را دوست داشته باشید پس احتمالاً فردی هستید که در صورت داشتن وضع مالی خوب وقت زیادی را درون خودروهای مدرن مرسدس بنز، آئودی و ب‌ام‌و سپری خواهید کرد تا با مقایسه‌ی تکنولوژی‌های بکار رفته در آن‌ها یک خودرو را انتخاب کنید.

این بار مت واتسون محصولات این سه کمپانی معتبر آلمانی را از نظر تکنولوژی‌های بکار رفته مقایسه کرده است. خب این حقیقت که دو نمونه از خودروها سدان هایی میدسایز و یک مدل دیگر نیز شاسی‌بلند کامپکت است کمی تفاوت ایجاد می‌کند.

انتخاب شما چیست؟ سیستم Comand مرسدس، MMI جدید آئودی یا iDrive ب‌ام‌و؟ واتسون نگاهی به فاکتورهای کلیدی نظیر قیمت، اندازه‌ی صفحه‌نمایش و کیفیت، عملکرد سیستم ناوبری و راندمان، قابلیت استفاده، تجهیزات اضافی و البته ارتباطات خودروها انداخته است.

نتیجه‌ی نهایی را خودتان با نگاه به ویدئوی زیر ببینید البته ما می‌گوییم که نتایج به دست آمده در دنیای واقعی به ترجیحات فردی بستگی دارد زیرا افراد ایده‌های متفاوتی درباره‌ی سیستم‌های اطلاعات سرگرمی و تکنولوژی‌های بکار رفته در خودروها دارند و به مسائلی نظیر ارگونومی، طراحی و چیزهایی از این قبیل نیز توجه می‌کنند.

اما موضوعات سخت‌تر برای بحث و مقایسه، فاکتورهایی نظیر اینکه کدام‌یک از این سه سیستم رزولوشن بهتری دارند یا قدرت پردازش آن‌ها بیشتر است می‌باشند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که در این ویدئو تنها درباره‌ی تکنولوژی‌های رفاهی و سرگرمی بحث شده و به سیستم‌های ایمنی فعال پرداخته نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.