مقایسه ب‌ام‌و سری ۵، قبل و بعد از عمل!

مقایسه ب‌ام‌و سری ۵، قبل و بعد از عمل!

پس از انتشار تصاویر جاسوسی و لو رفته فراوان، معرفی رسمی و انتشار گالری رسمی، هم‌اکنون زمان آن رسیده تا ببینیم ب‌ام‌و سری ۵ فیس لیفت ۲۰۲۱ از نظر بصری چه تفاوت‌هایی با نسخه قبل از فیس لیفت پیدا کرده است.

سری ۵ کد G30 در سال ۲۰۱۶ و به عنوان مدل سال ۲۰۱۷ عرضه شد و فورا مشخص گردید که باواریایی ها به دنبال یک سری ۵ تیزتر و مدرن‌تر بوده‌اند چیزی که تا حدی خلاف جهت یک نسل قبل از آن یعنی F10 بوده است.

از آن زمان تاکنون آئودی اقدام به معرفی نسل جدید A6 با ظاهر و کابینی مدرن کرده و مرسدس نیز به تازگی نسخه فیس لیفت E کلاس را روانه میدان نموده است. مرسدس E کلاس فیس لیفت به نوعی همان حس ناب مشهود در نسخه‌های جدیدتر CLS، CLA و A کلاس را به نمایش می‌گذارد.

به‌هرحال باید گفت بخش اعظم تغییرات طراحی سری ۵ باعث شده‌اند این خودرو تیزتر، تنگ‌تر یا نازک‌تر باشد. در گیف های منتشر شده به خوبی می‌توانیم ببینیم که سری ۵ چه تغییراتی را تجربه کرده است.

چراغ‌های جلوی LED هم‌اکنون پف‌کردگی کمتری داشته و از دو دیلایت L شکل سود می‌برند. همچنین واضح است که نمای جلوی خودرو کمی زاویه‌دارتر شده است.

سپرها نیز در جلو و عقب جدید بوده و گرافیک چراغ‌های عقب نیز کمی تغییر کرده و شکل متفاوتی به خود گرفته است.

اما در کابین تغییرات را به راحتی نمی‌توان تشخیص داد. تمامی مدل‌های سری ۵ مدل ۲۰۲۱ از جدیدترین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive سود می‌برند. این سیستم شامل صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی بوده و البته پشت آمپرهای دیجیتالی با همین ابعاد نیز در دسترس هستند. همچنین برخی تفاوت‌ها در تریم ها و متریال بکار رفته وجود دارد اما این تغییرات بسیار ملایم هستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.