مقایسه ابعادی تسلا سایبرتراک با سایر خودروها

مقایسه ابعادی تسلا سایبرتراک با سایر خودروها

در سال‌های گذشته شاید تصور بر این بود که یک پیکاپ تمام الکتریکی برای ارائه شعاع حرکتی مناسب باید کوچک‌تر از رقبا باشد اما…

Trending Owl اخیراً نگاهی به ابعاد تسلا سایبرتراک و مقایسه آن با بیش از ۳۰ پیکاپ بنزینی از جمله فورد F-150، رم ۱۵۰۰ و شورولت سیلورادو داشته است.

البته در چنین مقایسه‌هایی مخصوصاً زمانی که یک طرف محصولی از تسلا باشد همیشه سؤالاتی درباره ابعاد و مقیاس سازنده وجود خواهد داشت. اکثر خودروسازان (اگر نگوییم همه آن‌ها) ابعاد کامل محصولات خود را اعلام می‌کنند. این موضوع شاید تا زمان شروع تولید صحیح نباشد اما زمانی که خودرو برای فروش عرضه شد قطعاً مشخصات ابعادی و تناسباتی آن در دسترس خواهد بود.

اما تسلا نه تنها اطلاعات ابعادی سایبرتراک را منتشر نکرده بلکه اطلاعات کاملی را نیز از زمان عرضه در اختیار نگذاشته است؛ بنابراین در نظر داشته باشید که اعداد مربوط به ابعاد سایبرتراک می‌تواند پیش از عرضه تغییر کند.

به‌هرحال مقایسه ابعادی این خودرو با دیگر محصولات روز جالب است. سایبرتراک قطعاً خودروی بزرگی است اما شاید به آن اندازه‌ای که فکر می‌کنیم بزرگ نباشد.

افراد زیادی گفته‌اند که شاید این خودرو برای پارک در گاراژها زیادی بزرگ باشد اما خب برخی پیکاپ های دیگر نیز چنین وضعیتی دارند. ماسک قبلاً گفته بود به دنبال کاهش ابعاد سایبرتراک بوده اما ظاهراً این موضوع دیگر منتفی شده است. چه کسی می‌داند شاید ماسک دوباره نظر خود را تغییر داده و در ابعاد سایبرتراک دست ببرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.