مقایسه آفرود فورد برانکو و جیپ رانگلر

مقایسه آفرود فورد برانکو و جیپ رانگلر

چند روز گذشته خبرهای هیجان‌انگیزی از توانایی‌های واقعی فورد برانکو جدید منتشر شده است. همه‌چیز با یک سری تصویر و ویدئو از آفرودر جدید فورد در منطقه روبیکان تریل شروع شد. پس از آن هم فورد به‌صورت رسمی کلیپ آفرود برانکو در مواب را منتشر کرد اما در کلیپ جدیدی که منتشر شده توانایی‌های فورد برانکو و جیپ رانگلر در بالا رفتن از صخره‌ها مقایسه شده است.

این یک مقایسه تصادفی نیست. در این ویدئو دو برانکو و یک رانگلر دیده می‌شوند که از مسیری مشابه عبور می‌کنند. هر دو برانکو یاد شده از نوع بدلند هستند و جیپ هم به نسخه آنلیمیتد روبیکان نسل JL تعلق دارد. برانکوی دو درب با فاصله بین محوری کوتاه آسان‌ترین کار را داشته و با اندکی تلاش از صخره عبور می‌کند. نسخه چهار درب این خودرو نیز بدون تعلل وظیفه خود را انجام می‌دهد. البته به نظر می‌رسد رانگلر که بار اول ناکام مانده هم در نهایت از صخره بالا می‌رود.

پیش از آنکه جلوتر رفته و البته با هجوم دوستداران رانگلر مواجه شویم باید چند نکته را بیان کنیم. واضح است که سندیت این مقایسه به چند دلیل زیر سؤال است. اول اینکه کلیپ یاد شده را فروم دوستداران برانکو منتشر کرده‌اند. ما همچنین صعود واقعی رانگلر را نمی‌بینیم و این در حالی است که قبلاً ویدئوهای متعددی از توانایی‌های تحسین‌برانگیز این خودرو در عبور از مسیرهای خشن را دیده‌ایم.

همچنین گفته شده این رانگلر بخشی از ناوگان پشتیبانی و یدک کشی برانکو بوده است. از آنجایی که برانکوهای یاد شده نسخه‌های پیش‌تولیدی بوده‌اند بنابراین حضور یک مدل تولیدی قوی و تثبیت شده برای کمک و پشتیبانی منطقی به نظر می‌رسد. در واقع این یک فرصت برای فورد بوده تا محصول خود را در برابر رقیب مستقیمش قرار دهد اما خب احتمالاً یکی از کارمندان این برند پشت فرمان رانگلر بوده است.

با تمامی این تفاسیر ما برای اولین بار توانسته‌ایم رقابت مستقیم برانکو و رانگلر را تماشا کنیم؛ اما نظر شما چیست؟ کدام خودرو موفق‌تر ظاهر خواهد شد: برانکوی تازه‌نفس یا رانگلر کارکشته؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.