معرفی Xpeng G3i فیس‌ لیفت با قیمتی اغواگرانه

معرفی Xpeng G3i فیس‌لیفت با قیمتی اغواگرانه

Xpeng چین از نسخه فیس لیفت شده G3 که هم‌اکنون با نام G3i شناخته می‌شود رونمایی کرد.

این خودرو که قرار است از ماه سپتامبر روانه بازار چین شود دارای نمای جلوی به‌روزتری است که شباهت‌هایی با دیگر محصول این شرکت یعنی P7 را نشان می‌دهد. همان‌گونه که دیده می‌شود G3i از نوار نورانی LED بالای چراغ‌های جلو سود می‌برد.

با نگاه به دیگر بخش‌ها می‌توانید کاپوتی قدبلندتر و دستگیره‌های درب جدید را مشاهده کنید. این کراس اوور در بخش عقب نیز دستخوش تغییراتی شده و سپر جدید، دیفیوزر ارتقا یافته و چراغ‌های به‌روزتر روی آن نصب شده‌اند.

تغییرات ملایم‌تری در کابین رخ داده‌اند اما یکی از ویژگی‌های اصلی G3i نمایشگر ۱۵.۶ اینچی‌ای است که دارای چیپ اسنپ دراگون ۸۲۰A می‌باشد. این خودرو همچنین از دستیار صوتی کاملی برخوردار شده که از گفت‌وگوی ادامه‌دار و دستورات صوتی سفارشی پشتیبانی می‌کند.

خریداران این خودرو همچنین شاهد سیستم نیمه خودران خواهد بود که به عنوان قوی‌ترین سیستم دستیار راننده خودکار در کلاس خود توصیف شده است.

نیروبخش Xpeng G3i پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۹۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر است که باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۸.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

نسخه پایه این خودرو از باتری ۵۵ کیلووات ساعتی سود برده و شعاع حرکتی ۴۶۰ کیلومتری دارد درحالی‌که نسخه‌های فول‌تر دارای باتری ۶۶ کیلووات ساعتی و شعاع حرکتی ۵۲۰ کیلومتری هستند.

G3i فیس لیفت از پاییز سال جاری میلادی و با قیمت معادل ۲۳,۱۲۱ دلاری روانه بازار خواهد شد. این قیمت در برخی از بازارها که شامل بیش از ۷ هزار دلار تخفیف مالیاتی و تشویق‌های دولتی می‌شوند می تواند به قیمتی اغواگر تبدیل شود.

اگرچه این خودرو از نظر لوکس بودن به پای P7 نمی‌رسد اما G3 اولین محصول تولید انبوه Xpeng بوده است. این خودرو اولین بار در سال ۲۰۱۸ عرضه و به دومین شاسی‌بلند الکتریکی پرفروش بازار چین تبدیل شد بنابراین موفقیت آن اهمیت زیادی برای سازنده دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.