معرفی گریت وال بلک بولِت، چینی‌ها هم آفرودر می‌سازند!

معرفی گریت وال بلک بولِت، چینی‌ها هم آفرودر می‌سازند!

پس از عرضه رم ۱۵۰۰ TRX به نظر می‌رسد خودروسازان به تولید نسخه‌های آفرود و خشن از پیکاپ های خود علاقه‌مند شده‌اند. گریت وال بلک بولِت Black Bullet یکی از پیکاپ های آفرودی است که در نمایشگاه خودروی پکن به نمایش درآمده و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

به نظر می‌رسد این خودرو بر پایه گریت وال پائو شکل گرفته و از بهبودهای ظاهری و کابین زیادی سود برده است. همان‌گونه که نام خودرو نشان می‌دهد اکثر بخش‌های خودرو با رنگ مشکی مات و عناصر نارنجی‌رنگ پوشانده شده است.

تغییرات رخ داده در پیکاپ گریت وال با سپر جلوی سفارشی شروع می‌شود که نه تنها ظاهر خشنی داشته بلکه به بهبود توانایی خودرو در آفرود نیز کمک می‌کند. همچنین بلک بولِت از کاپوت جدید با ورودی هوای بزرگی سود می‌برد.

این پیکاپ به رینگ‌های مشکی و لاستیک‌های گل جنگی، اسنورکل، نوار نورانی LED روی سقف و بچه گلگیرهای بزرگ مجهز شده است. گریت وال همچنین بخش عقب پیکاپ را نیز تغییر داده و سپر جدید، وینچ، قلاب‌های بکسل و خروجی‌های اگزوز کرومی را در نظر گرفته است. به این موارد باید یک محافظ بزرگ روی محفظه بار را نیز اضافه کرد که پذیرای لاستیک زاپاس شده است.

کابین نیز دستخوش تغییر شده و چرم مشکی و سفید در روی صندلی‌ها، پانل درب‌ها و داشبورد دیده می‌شوند. همچون بدنه، داخل کابین نیز عناصر نارنجی‌رنگ وجود دارند.

اگرچه این کانسپت ظاهر احساس‌برانگیزی دارد اما مشخص نیست که گریت وال بلک بولِت وارد خط تولید خواهد شد یا خیر.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.