معرفی کراس‌ اوور جدید چری تیگو ۸

معرفی کراس‌اوور جدید چری تیگو ۸

چری به‌تازگی جدیدترین کراس‌اوور خود بنام تیگو ۸ را رونمایی کرده است. این خودرو یک کراس‌اوور میان سایز هفت‌نفره است که در بین کراس‌اوورهای چری بالاتر از تیگو ۷ قرار می‌گیرد.

چری هم‌زمان با معرفی تیگو ۸ شعار جدید «زندگی در آینده» را هم اعلام کرده است. بااین‌حال سازندهٔ چینی فعلاً تصاویری از داخل کراس‌اوور جدید خود منتشر نکرده و هیچ اطلاعاتی از ابعاد یا پیشرانه‌های آن‌را هم اعلام نکرده است؛ اما اگر بخواهیم اندازهٔ تیگو ۸ را با دیگر کراس‌اوورهای جدید چری مقایسه کنیم، به نظر می‌رسد بزرگ‌تر از کراس‌اوور پریمیوم Exeed TX باشد و ابعادی نزدیک به کراس‌اوور جدید Jetour X70 داشته باشد.

بنابراین چری هم‌اکنون خودروهای هم‌اندازهٔ زیادی در سبد محصولات خود دارد که همهٔ آن‌ها از پیشرانه‌های مشابهی استفاده می‌کنند. البته این موضوعی معمولی برای خودروسازان چینی است تا جایی که صرفاً با نگاه به سبد محصولات دیگر خودروسازان این کشور مانند گریت وال، دانگ‌فنگ، چانگان، زوتی و… به‌راحتی متوجه این حقیقت خواهید شد.

بازگردیم به تیگو ۸؛ این کراس‌اوور سه ردیفهٔ چینی از طراحی خوبی برخوردار است. در نمای جلویی خودرو شباهت‌هایی با بردار کوچک‌ترش یعنی تیگو ۷ دیده می‌شود درحالی‌که طراحی پروفیل جانبی آن نیز عضلانی به نظر می‌رسد؛ اما مشکل همیشگی خودروهای چینی یعنی رینگ‌های کوچک در تیگو ۸ هم دیده می‌شود درحالی‌که سر اگزوزهای آن نیز به نظر نمایشی می‌رسند. تیگو ۸ احتمالاً به پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربوی ۱۵۰ اسب بخاری مجهز خواهد بود اما رسانه‌های چینی احتمال ارائهٔ یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با ۱۲۲ اسب بخار قدرت را هم مطرح کرده‌اند. چری تیگو ۸ از ماه آوریل امسال در بازار چین عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.