معرفی کانسپت ۱۳۰۰ اسبی کوئنیگ‌ زگ و کوروس

معرفی کانسپت ۱۳۰۰ اسبی کوئنیگ‌زگ و کوروس

تنها چند روز مانده به آغاز بکار نمایشگاه خودروی شانگهای، شرکت‌های کوئنیگ‌زگ و کوروس از کانسپت مشترک خود بنام K-EV رونمایی کردند. این خودرو یک سوپرسدان الکتریکی بوده و پیش‌نمایشی است یک سدان تولیدی که در سال ۲۰۱۹ با برند کوروس در بازار چین عرضه خواهد شد. قوای محرکهٔ K-EV توسط کوئنیگ‌زگ و بر اساس معماری ۸۰۰ ولت مشابه هایپرکار رگرا ساخته شده است.

اما این دو خودروساز اطلاعات فنی چندانی از کانسپت مشترک خود منتشر نکرده‌اند و فقط گفته‌اند که K-EV قدرت عظیمی معادل ۱۳۰۰ اسب بخار دارد که آن‌را ظرف ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رساند. همچنین این خودرو می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۶۵ کیلومتر در ساعت دست یافته و ۵۰۰ کیلومتر را هم با یک‌بار شارژ باطری‌ها طی کند.

این کانسپت از درهای عجیبی استفاده می‌کند که توسط کوروس طراحی شده‌اند. این درها شامل دو درِ موسوم به خودکشی در سمت راست و یک در گالوینگ در سمت چپ می‌شود؛ اما در طول زمان نمایش، تمامی این درها بسته خواهند ماند.

طراحی این کانسپت نیز جالب است. البته این طراحی چندان آینده‌نگر و تعجب‌آور نیست ولی هنوز هم یک‌میلیون بار هیجان‌انگیزتر از تمامی خودروهایی تولیدی است که کوروس تا به امروز عرضه کرده است. نمایی از بخشی از سیستم برقی خودرو نیز در وسط کاپوت به نمایش درآمده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.