معرفی کانسپت مرموز ب‌ام‌و ICE با ظاهری عجیب!

معرفی کانسپت مرموز ب‌ام‌و ICE با ظاهری عجیب!

ب‌ام‌و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۰۷ و با کانسپت X6 بازار را سنجید و درست یک سال بعد نسخه تولیدی این شاسی‌بلند کوپه مانند روانه بازار گردید. به احتمال زیاد باوارایی‌ها تصور نمی‌کردند که X6 به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در ۱۴ سال آینده تبدیل شود و اگرچه برخی از قدبلندان کوپه مانند خیلی خوششان نمی‌آید اما باید اعتراف کرد X6 تصمیم بسیار هوشمندانه‌ای بوده است؛ اما چند سال قبل از عرضه اولین شاسی‌بلند کوپه به بازار، تیم طراحی ب‌ام‌و ایده مشابهی را تست کرده بودند.

در جدیدترین ویدئوی کانال یوتیوب بخش کلاسیک ب‌ام‌و با یک خودروی بسیار ویژه آشنا می‌شویم. در این ویدئو دو کانسپتی به تصویر کشیده می‌شوند که قبلاً هرگز دیده نشده بودند و گل سرسبد این ویدئو کانسپتی با نام ب‌ام‌و ICE است. این خودرو ترکیبی منحصربه‌فرد از کوپه، رودستر و شاسی‌بلند است؛ و اگر شما در شگفت هستید که چرا نام ICE انتخاب شده باید بگوییم این سه حرف مخفف پیشرانه درون‌سوز نیست بلکه مخفف عبارت Integrated Concept Engineering می‌باشد.

این خودروی مفهومی با استفاده از شاسی X5 ساخته شده و البته دارای کابین Z4 و صندلی‌های کوچکی در عقب می‌باشد. در واقع این خودرو دنباله‌روی اصول X کوپه کانسپت سال ۲۰۰۱ بوده است. شایان ‌ذکر است ICE هرگز به جاده راه نیافت و اساساً در حال حاضر به‌صورت رسمی معرفی شده است.

موضوع جالب اینکه بخش اعظم کار طراحی این کانسپت در مرکز طراحی ب‌ام‌و در کالیفرنیا انجام شده است. این شرکت خواسته تا از طراحان مختلف برای فهمیدن سبک زندگی آمریکایی‌ها استفاده کند. نتیجه این کار تولید یک خودروی دو درب، چهار نفره و قدبلند با زیرساخت ثابت شده X5 بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کانسپت می‌توانید ویدئو را تماشا کنید اما به عنوان یک خلاصه باید گفت خط سقف این خودرو تنها به خاطر زیبایی این‌گونه طراحی نشده چراکه می‌توان دو دوچرخه کوهستانی را با استفاده از آن در محفظه بار حمل کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.