معرفی پیکاپ جدید گریت وال کینگ کونگ کنن ۲۰۲۲

معرفی پیکاپ جدید گریت وال کینگ کونگ کنن ۲۰۲۲

کمپانی چینی گریت وال موتورز GWM از جدیدترین عضو خانواده پیکاپ های دوکابین خود یعنی کینگ کونگ کنن ۲۰۲۲ رونمایی کرد.

نسخه جدید و طویل‌تر این پیکاپ که با نام کینگ کونگ پوئر نیز شناخته می‌شود سومین پیکاپ نسل جدید کنن در سبد محصولات گریت وال موتورز محسوب شده و گفته می‌شود جایگزین تجاری‌تر برای پیکاپ این خودروساز در کشور استرالیا خواهد بود. البته فعلاً عرضه پیکاپ جدید گریت وال در استرالیا تائید نشده است.

سخنگوی گریت وال استرالیا گفته است:

عدم بررسی گزینه‌های جدید برای گسترش سبد محصولات گریت وال موتورز در استرالیا یک فرصت سوزی خواهد بود. ما قطعاً عرضه محصولات جدید این شرکت را زیر نظر داریم. البته تا این لحظه نمی‌توانیم عرضه کینگ کونگ کنن را در استرالیا تائید کنم.

جزئیات رسمی چندانی از این پیکاپ در دست نیست اما از واژه کنن در نام این خودرو و نوشته پوئر روی میله اسپورت روی خودرو استفاده شده که هر دو نشان یاد شده جزو ویژگی‌های استاندارد پیکاپ های گریت وال موتورز در سایر بازارها می‌باشد. به احتمال زیاد این خودرو از پلتفرم و قطعات مشترک با دیگر پیکاپ های گریت وال موتورز سود می‌برد.

رسانه‌های چینی می‌گویند این پیکاپ جدید طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۵۳۶۵/۱۸۸۰/۱۸۴۰ میلی‌متری داشته و فاصله بین محوری آن برابر با ۳۱۴۰ میلی‌متر می‌باشد.

خریدارانی که به دنبال حمل وسایل بیشتر و بزرگ‌تر هستند می‌توانند گزینه فضای بار بزرگ‌تر ۱۸۲۰ میلی‌متری را بدهند که باعث می‌شود طول کلی خودرو به ۵۶۳۵ میلی‌متر و فاصله بین محوری به ۳۴۱۰ میلی‌متر برسد.

گفته می‌شود فضای بار این خودرو ظرفیت ۵۰۰ کیلوگرمی داشته هرچند فکر نمی‌کنیم این رقم خیلی صحیح باشد زیرا ابعاد خودرو چیز دیگری را نشان می‌دهد. زاویه حمله و فرار کینگ کونگ کنن نیز بین ۲۲ تا ۲۵ و ۲۴ تا ۲۵ درجه اعلام شده است.

این پیکاپ با رینگ‌های ۱۷ اینچی در دسترس خواهد بود اما مدل آبی‌رنگ حاضر در تصاویر ظاهراً از رینگ‌های ۱۶ یا ۱۸ اینچی استفاده کرده است.

نیروبخش پیکاپ جدید گریت وال در چین همان پیشرانه ۲ لیتری توربو و ۲ لیتری توربودیزل سایر نسخه‌ها می‌باشد. پیشرانه بنزینی قدرت ۱۸۸ اسب بخاری داشته درحالی‌که خروجی نمونه توربودیزل ۱۴۷ و ۱۶۱ اسب بخار است.

این پیکاپ جدید از نظر طراحی شبیه مدل‌های استاندارد کن و ایکس کنن بوده و از چراغ‌های جلوی LED با جلوپنجره چندضلعی و سپر آفرود سود می‌برد.

فعلاً تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده اما می‌توان انتظار مواردی همچون نمایشگر لمسی ۹ اینچی، پشت آمپرهای ۷ اینچی و… را داشت. احتمالاً نسخه‌های فول نیز دارای سانروف خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.