معرفی پکیج تراک برای تسلا مدل ۳ پرفورمنس

معرفی پکیج تراک برای تسلا مدل ۳ پرفورمنس

تسلا در حال کار روی نسخه پرفورمنس از تسلا مدل S با پسوند Plaid است اما برای مشتریانی که صبر کافی ندارند، پکیج تراک جدید برای مدل ۳ معرفی شده است.

این پکیج که منحصراً برای نسخه پرچم‌دار تسلا مدل ۳ پرفورمنس تدارک دیده شده باعث بهبود عملکرد این خودرو می‌شود. تسلا این پکیج را به عنوان بسته‌ی سخت‌افزاری کامل که برای ایجاد حداکثر نیروی پیشرانه، ترمز و پایداری در سرعت‌های بالا طراحی شده تعریف می‌کند.

پکیج موردبحث قیمت ۵۵۰۰ دلاری داشته و دارای رینگ‌های ۲۰ اینچی زیرو جی پرفورمنس می‌باشد. لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت کاپ ۲ این رینگ‌ها را در آغوش گرفته و لنت‌های ترمز پرفورمنس به همراه روغن ترمز پیست محور نیز باعث اطمینان خاطر رانندگان می‌شوند.

انتظار می‌رود این پکیج از ماه آوریل در دسترس خریداران قرار گیرد و تسلا می‌گوید قیمت ۵۵۰۰ دلاری یاد شده شامل هزینه‌های ارسال و نصب در مرکز انتخابی مالک است. این خودروساز همچنین اعلام کرده رینگ و لاستیک‌های جدید می‌توانند شعاع ۴۸۱ کیلومتری خودرو را تحت تأثیر قرار دهند.

هنوز مشخص نیست که پکیج تراک چه تغییراتی ایجاد خواهد کرد اما بهبودهای عملکردی قبلی تسلا مدل ۳ شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی و ترمزهای پرفورمنس بوده است. این پکیج همچنین باعث کاهش ارتفاع سیستم تعلیق و اضافه شدن اسپویلر فیبر کربنی عقب و میدونی‌های آلیاژی به خودرو می‌شود.

جدای از تغییرات ظاهری، پرفورمنس بهبود یافته پکیج تراک شامل حالت ویژه‌ی تراک و افزایش حداکثر سرعت است. به این ترتیب سقف سرعت خودرو بجای ۲۳۳ کیلومتر در ساعت ۲۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود. البته شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت تسلا مدل ۳ بدون تغییر همان ۳.۲ ثانیه باقی مانده است.

البته دسترسی به خودرویی با این مشخصات ارزان نخواهد بود زیرا تسلا مدل ۳ پرفورمنس قیمت پایه ۵۶۹۹۰ دلاری دارد. البته باید گفت این خودرو هنوز هم سریع‌تر و ارزان‌تر از مرسدس-ای ام جی C63 با قیمت ۶۸۱۰۰ دلار می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.