معرفی پکیج اکستریم ریکان برای جیپ رانگلر، نهایت توانایی آفرود

معرفی پکیج اکستریم ریکان برای جیپ رانگلر، نهایت توانایی آفرود

پس از انتشار مجموعه‌ای از تیزرهای رازآلود، جیپ سرانجام پکیج جدید اکستریم ریکان (Xtreme Recon) را برای رانگلر روبیکان چهاردر و روبیکان ۳۹۲ معرفی کرده است تا به جنگ مستقیم پکیج ساسکواچ (Sasquatch) فورد برای برانکو برود. یکی از ویژگی‌های این پکیج، ارائهٔ لاستیک‌های آل‌ترین بریجستون ۳۵ اینچی برای زاویهٔ حمله، فرار و شکست بهتر است.

به لطف این لاستیک‌ها، زاویهٔ حملهٔ رانگلر به ۴۷.۴ درجه، زاویهٔ فرار به ۴۰.۴ درجه و زاویهٔ شکست به ۲۶.۷ درجه می‌رسد، فاصلهٔ خودرو از سطح زمین به ۳۲۸ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند و توانایی حرکت در آب هم به ۸۵ سانتی‌متر افزایش میابد. این پکیج همچنین رینگ‌های ۱۷ اینچی مهره‌دار، افزایش ۳.۸ سانتی‌متر ارتفاع تعلیق با تنظیم منحصربه‌فرد کمک‌فنرها و ضریب اکسل ۴.۵۶:۱ را هم به همراه دارد که همگی به افزایش توانایی‌های آفرود رانگلر کمک می‌کنند. علاوه بر این، اواخر امسال ضریب اکسل ۴.۸۸:۱ هم قابل سفارش خواهد که وقتی در کنار گیربکس شش سرعتهٔ دستی قرار گیرد، برای اولین بار در صنعت خودروسازی ضریب کرال ۱۰۰:۱ را فراهم می‌کند.

رانگلر اکستریم ریکان در مقایسه با برانکو ساسکواچ ۴.۲ درجه زاویهٔ حملهٔ بیشتر، ۳.۷ درجه زاویهٔ فرار بیشتر، ۰.۴ درجه زاویهٔ شکست بیشتر، ۳.۶ سانتی‌متر فاصلهٔ بیشتر از سطح زمین و ۳ سانتی‌متر قابلیت غوطه‌وری بیشتر در آب را دارد اما بااین‌حال تا زمانی که شاهد مقایسه‌ای در دنیای واقعی نباشیم، نمی‌توان در مورد برتری آن در آفرود قضاوت کرد؛ اما مزیت پکیج ساسکواچ این است که برای همهٔ تیپ‌های برانکو قابل سفارش خواهد بود درحالی‌که پکیج اکستریم ریکان فقط برای تیپ‌های بالا ردهٔ رانگلر ارائه می‌شود. این پکیج از هم‌اکنون قابل سفارش است و تولید آن از ماه آگوست در کارخانهٔ جیپ در اوهایو آغاز می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.