معرفی پژو ۵۰۸ ۴۰۰ THP جدید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰

معرفی پژو ۵۰۸ ۴۰۰ THP جدید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰

پژو تعداد اعضای خانواده ۵۰۸ L در چین را با معرفی نسخه‌ای جدید افزایش داد. این خودرو که ۴۰۰ THP نام دارد در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰ معرفی شده است.

این خودرو که بر پایه نسخه طویل‌تر ۵۰۸ بنا شده در جایگاهی بین دو مدل ۳۶۰ THP و نسخه پلاگین هیبریدی قرار می‌گیرد. پژو ۵۰۸ ۴۰۰ THP قدرت ۲۰۸ اسبی را در دور ۵۵۰۰ و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری را در بازه ۱۹۰۰ تا ۴۵۰۰ پیشرانه تولید می‌کند.

قیمت این خودرو از ۱۸۹۷۰۰ یوان معادل ۲۷۸۲۰ دلار شروع می‌شود. جدیدترین عضو خانواده ۵۰۸ در چین از سقف مشکی، جلوپنجره تیره و رینگ‌های ۱۸ اینچی دو رنگ سود می‌برد. آنچه باعث تمایز بیشتر ۵۰۸ ۴۰۰ THP از سایر نسخه‌ها می‌شود صندلی‌های چرم قرمزرنگ و پوشش مشکی سقف در داخل کابین است. همچنین این خودروی میان سایز همچنان با ویژگی‌هایی همچون سیستم فیلتراسیون هوا و کاکپیت دیجیتال پژو عرضه خواهد شد.

محصولات الکتریکی شده پژو نیز در نمایشگاه پکن حضور دارند. کراس اوور الکتریکی e-2008 و ۲۰۰۸ استاندارد در غرفه این برند فرانسوی در پکن حضور دارند و به این خودروها باید ۴۰۰۸ پلاگین هیبرید، ۵۰۰۸ و ۴۰۸ سدان را نیز اضافه کرد.

پژو با نمایش شعار ۲.۱.۰ Let’s Go! در حال گرامی داشت دویست و دهمین سالگرد تأسیس خود بوده و لوگویی سفارشی را به نمایش گذاشته است. در این لوگو پیکانی زیر لوگوی شیر پژو وجود داشته و عبارت ۲۱۰ سال یا از سال ۱۸۱۰ تاکنون به چشم می‌خورد.

مدیر دانگ فنگ پژو می‌گوید:

طی تاریخ ۲۱۰ ساله برند پژو شاهد هنرنمایی روح خلاقیت این برند بوده‌ایم. پژو همواره پیشروی طراحی و تکنولوژی خودرویی بوده و لذت رانندگی را بهبود بخشیده است. پژو توانسته خود را با تغییرات زمان تطبیق دهد و درباره استانداردهای حمل‌ونقل بازنگری نماید. دانگ فنگ پژو در آینده به قول خود که ارائه حمل‌ونقل لذت‌بخش می‌باشد متعهد خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.