معرفی پژو ۳۰۸SW استیشن واگن

سال گذشته که پژو ۳۰۸ معرفی شد، تنها در یک سبک بدنه یعنی هاچ بک قابل خریداری بود. اما به زودی انواع سدان و استیشن آن نیز راهی بازار خواهند شد. در ماه مارس و نمایشگاه ژنو، باید منتظر ۳۰۸ SW باشیم که نمونه ای با طول ۳۳ سانتی متر بیشتر و فضای داخلی وسیع‌تر است.

پژو ۳۰۸SW با طولی معادل ۴.۵۸ متر، ۶۱۰ لیتر فضای بار را تقدیم می‌کند. تازه می توان صندلیهای عقب را نیز خواباند تا فضای بیشتری نیز به‌دست آورد. با تا کردن صندلیهای عقب، یک سطح کاملاً صاف نمایان می‌شود که عمل بارگیری اشیا را آسان‌تر می‌سازد.

با استفاده از پلتفرم جدید و مدولار EMP2 که در نمونه هاچ بک هم بکار رفته، حالا ۱۴۰ کیلوگرم صرفه جویی در وزن نسبت به نسل گذشته این خودرو را شاهدیم. انتخاب موتور همانند نمونه هاچ بک شامل موتور سه سیلندر ۱.۲ لیتری VTi با ۸۲ اسب بخار نیرو و ۱.۲ لیتری توربو شارژر سه سیلندر e-THP با ۱۱۰ اسب بخار قدرت و چهار سیلندر ۱.۶ لیتری با ۱۲۵ اسب بخار و البته با تنظیمی دیگر و قدرت ۱۵۶ اسب بخار و نهایتاً موتورهای دیزلی ۹۲، ۱۱۵ و ۱۵۰ اسب بخاری می‌شود.

پژو ۳۰۸SW سعی دارد تا خریداران اروپایی فولکس گلف و فورد فوکوس را به سوی خود جذب کند و البته منطقه بازی آن بیشتر در کشورهای در حال توسعه خواهد بود.

در عین حال نمونه سدان ۳۰۸ هم ممکن است تا نمایشگاه پاریس آماده شود. خودرویی که فضای باری به اندازه ۵۰۰ لیتر خواهد داشت و با بدنه بزرگ‌تر خود، استقرار بهتری هم روی جاده دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
20 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.