معرفی پژو ۳۰۰۸ و ۵۰۸ پلاگین هیبریدی جدید

معرفی پژو ۳۰۰۸ و ۵۰۸ پلاگین هیبریدی جدید

مصرف‌کنندگان همواره درباره‌ی عدم وجود سیستم چهار چرخ محرک در شاسی‌بلند ۳۰۰۸ گلایه‌مند بودند اما هم‌اکنون خبر خوشی رسیده و آن اینکه پژو سرانجام این مشکل را حل کرده است. سیستم چهار چرخ محرک پژو که تنها در مدل پرچم‌دار ۳۰۰۸ GT عرضه شده با پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۶ لیتری پیورتک و یک پیشرانه‌ی الکتریکی نصب شده روی اکسل جلو و یکی دیگر در اکسل عقب ترکیب شده است.

پیشرانه‌ی بنزینی قدرت ۲۰۰ اسب بخاری داشته درحالی‌که هر واحد الکتریکی خروجی ۱۱۰ اسبی را نشان می‌دهد. با قدرت ترکیبی ۳۰۰ اسب بخاری، این خودروی چهار چرخ محرک تنها در ۶.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. به لطف مجموعه باتری ۱۳.۲ کیلووات ساعتی، پژو ۳۰۰۸ پلاگین هیبریدی در حالت الکتریکی محدوده حرکتی ۶۰ کیلومتری دارد.

اما سیستم هیبریدی عادی پژو برای کراس اوور ۳۰۰۸ و همچنین لیفت بک و استیشن جدید ۵۰۸ جدید نیز در دسترس می‌باشد. این سیستم از یک پیشرانه‌ی احتراق داخلی ۱۸۰ اسبی و تک واحد الکتریکی ۱۰۰ اسب بخاری تشکیل شده تا به این ترتیب قوای محرکه‌ی ۲۲۵ اسبی تشکیل شود. این مدل‌های دیفرانسیل جلو از باتری کوچک‌تر ۱۱.۸ کیلووات ساعتی استفاده می‌کنند و محدوده حرکتی بیش از ۴۰ کیلومتری در دو مدل جدید ۵۰۸ را ارائه می‌کنند.

اما با استفاده از شارژر استاندارد می‌توان باتری را در ۷ ساعت شارژ کرد درحالی‌که با استفاده از شارژر پرسرعت این زمان به ۴ ساعت تقلیل می‌یابد. اگر خیلی عجله داشته باشید می‌توانید زمان شارژ را با شارژ سفارشی ۶.۶ کیلوواتی به کمتر از ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه برسانید.

این سه خودروی الکتریکی شده اگرچه امروز معرفی شده‌اند اما تا سه‌ماهه‌ی دوم سال آینده در بازار اروپا موجود نخواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.