معرفی پنج کانسپت جدید هوندا e:N با نگاه به آینده

معرفی پنج کانسپت جدید هوندا e:N با نگاه به آینده

پس از ورود اولیه به بازار خودروهای الکتریکی با محصولاتی همچون کلاریتی و E، هوندا می‌خواهد تمام‌قد وارد آینده شود و به همین خاطر ۵ کانسپت جدید از سری e:N را رونمایی کرده است. نسخه‌های تولیدی این محصولات مفهومی ابتدا در بازار چین عرضه خواهند شد.

کانسپت های e:NS1 و e:NP1 اولین محصولات از این سری هستند که در بهار سال ۲۰۲۲ روانه بازار چین می‌شوند. جوینت ونچرهای دانگ فنگ هوندا و گک هوندا مسئول تولید این دو خودرو خواهند بود.

این دو خودرو از نوع کراس اوور بوده اما استایل متفاوتی دارند. e:NS1 دارای رنگ بدنه زرد و مشکی در تصاویر بوده و از نمای جلوی بلوکی مانند و چراغ‌های نازک سود می‌برد. نمای عقب این خودرو هم با اسپویلر روی سقف و بال زیر شیشه پشتی تکمیل شده است.

کانسپت e:NP1 ظاهر سنتی تری داشته و تقریباً مشابه شاسی‌بلند E:Prototype سال ۲۰۲۱ می‌باشد. دستگیره‌های درب عقب هر دو کانسپت یاد شده در بخش مشکی ستون C ادغام شده است.

سه خودروی e:N دیگر هوندا در حال توسعه بوده و هدف نهایی عرضه آن‌ها در عرض ۵ سال آینده می‌باشد. هوندا این کانسپت را با نام های e:N کوپه، e:N شاسی‌بلند و e:N GT معرفی کرده و هر سه آن‌ها دارای طراحی مشابهی هستند که در محصولات کنونی این برند دیده نمی‌شوند.

در نهایت سبد محصولات e:N هوندا شامل ۱۰ خودرو خواهد بود. این خودروها در نمایشگاه‌های خاص محصولات e:N در چین عرضه خواهند شد.

ژاپنی‌ها اطلاعات چندانی از قوای محرکه این محصولات ارائه نکرده‌اند اما پلتفرم مشترکی در آن‌ها بکار خواهد رفت. این خودروهای الکتریکی از جدیدترین تکنولوژی‌های شرکت همچون بسته‌های خودران و ایمنی سود خواهند برد.

هوندا می‌خواهد تمامی محصولاتش در بازار چین پس از سال ۲۰۳۰ دارای قوای محرکه هیبریدی یا الکتریکی باشند. تا سال ۲۰۴۰ تمامی محصولات این شرکت از نوع الکتریکی خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.