معرفی هوندا اودیسه ۲۰۲۱، مجهزتر و پیشرفته‌تر

معرفی هوندا اودیسه ۲۰۲۱، مجهزتر و پیشرفته‌تر

هوندا اودیسه که به مدت ۱۰ سال پرفروش‌ترین مینی ون بازار آمریکا بوده برای مدل سال ۲۰۲۱ به‌روز شده و در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۰ حضور خواهد یافت.

این خودرو در بدنه از جلوپنجره مشکی با نوار کرومی در بالا، نمای عقب بازنگری شده و مه شکن‌های جدید سود می‌برد. چراغ‌های جلوی LED و تریم مشکی براق زیر شیشه‌ها نیز تکمیل کننده تغییرات هستند.

صندلی‌های ردیف دوم این خودرو هم‌اکنون به‌صورت تخت جمع می‌شوند تا راحت‌تر جدا شوند. از طرفی کنترل‌های سیستم تهویه نیز به‌روزتر شده است. از تریم EX به بعد شاهد پورت‌های USB نورانی و کف‌پوش‌های جدید در این خودرو خواهیم بود. همچنین صندلی‌ها نیز دارای دوخت های جدید بوده و برخی ریزه‌کاری‌های دیگر نیز در آن‌ها دیده می‌شوند.

مدل‌های تورینگ و الیت از تریم پیانو مشکی استفاده کرده‌اند و مدل فول الیت به‌صورت انحصاری با تریم مخصوص روی داشبورد، صندلی‌های چرمی ردیف اول و دوم و… عرضه می‌شود. این مدل پرچم‌دار همچنین دارای آینه‌هایی با تیره شوندگی خودکار و رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید است.

تمامی نسخه‌های اودیسه ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد از بسته ایمنی هوندا سود می‌برند. این بسته ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، یادآوری صندلی عقب، دوربین کابین و… می‌باشد.

پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری این مینی ون قدرت ۲۸۰ اسبی داشته و از تکنولوژی غیرفعال سازی سیلندر برخوردار می‌باشد. همکار پیشرانه یاد شده نیز گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک است.

قیمت هوندا اودیسه ۲۰۲۱ اواخر سال جاری اعلام شد اما انتظار می‌رود بهای آن کمی بیشتر از نسخه قبلی با قیمت پایه ۳۰۷۹۰ دلاری باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.