معرفی نسل جدید چانگان CS75، جذاب، چشمگیر، خیره‌کننده

معرفی نسل جدید چانگان CS75، جذاب، چشمگیر، خیره‌کننده

چانگان به‌سرعت در حال به‌روزرسانی کراس‌اوورهای خود است. این برند چینی سال گذشته نسل جدید CS35، فیس‌لیفت CS15 و کراس‌اوور کوپهٔ CS85 را معرفی کرد. روند به‌روزرسانی بلندقامتان چانگان امسال هم ادامه پیدا کرده است به‌گونه‌ای که این شرکت چندی پیش از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوور پرچم‌دار خود یعنی CS95 پرده برداشت و حالا نیز اولین تصاویر رسمی از نسل جدید مدل CS75 را منتشر کرده است. با توجه به اطلاعات اولیه، CS75 جدید پلت‌فرم و قطعات مشترکی با کراس‌اوور کوپهٔ CS85 دارد.

نسل جدید CS75 که با نام CS75 Plus معرفی شده است، طراحی کاملاً جدیدی داشته و به‌طور کامل نسبت به نسل قبلی متحول شده است. در نمای جلویی این کراس‌اوور جدید چینی چراغ‌های جذاب و تیزی دیده می‌شود که توسط دی‌لایت LED باریکی به هم متصل شده‌اند. در زیر این نوار LED نیز جلوپنجرهٔ X شکل و سپر تهاجمی به چشم می‌خورد. CS75 در دو نسخهٔ استاندارد و S عرضه می‌شود که دومی نمای اسپرت‌تری دارد. جلوپنجره در نسخهٔ استاندارد دارای نوارهای کرومی افقی است درحالی‌که جلوپنجرهٔ نسخهٔ S به رنگ مشکی بوده و حرف قرمزرنگ S نیز درون آن دیده می‌شود. علاوه بر این، CS75 S از سپر جلوی متفاوت با ورودی‌های هوای بزرگ‌تری برخوردار است که خطوط قرمزرنگی درون آن‌ها کار شده است.

در پروفیل جانبی CS75 جدید هماهنگی خوبی بین نسبت‌ها دیده می‌شود و خط پنجره‌ها و خط کمر خودرو نیز به‌صورت تقریباً موازی و یکنواخت به سمت عقب حرکت کرده‌اند. در اینجا استفادهٔ خوبی از کرومی در اطراف پنجره‌ها، زه پایینی درها و تریم روی گلگیرهای جلو به عمل آمده که البته دو مورد آخر در نسخهٔ S به رنگ قرمز هستند. در این قسمت رینگ‌های آلیاژی دورنگ با طراحی جذاب نیز جلب‌توجه می‌کنند. در نمای عقبی CS75 هم چراغ‌های LED بومرنگ شکل، اسپویلر بزرگ و دو سر اگزوز افقی دیده می‌شوند. به‌طورکلی، استایل بیرونی CS75 Plus بسیار جذاب و چشمگیر است تا جایی که حتی می‌توان آن‌را با کراس‌اوورهای اروپایی مقایسه کرد. چنین طراحی زیبایی برای شرکتی چینی کاملاً قابل‌توجه بوده و نشان از پیشرفت خیره‌کنندهٔ چانگان دارد.

چانگان فعلاً تصاویری از داخل نسل جدید CS75 منتشر نکرده و ابعاد آن‌را نیز اعلام ننموده است. در بخش فنی اما رسانه‌های تخصصی چینی گفته‌اند این کراس‌اوور جدید به همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ برادر کوپه‌اش یعنی CS85 مجهز خواهد بود. این موتور ۲۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد که برای انتقال این نیرو یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ساخت آیسن در نظر گرفته شده است. همچنین به‌احتمال‌زیاد مثل CS85، برای نسل جدید CS75 هم سامانهٔ چهارچرخ محرک قابل سفارش خواهد بود. کراس‌اوور جدید چانگان طی سال جاری در بازار داخلی چین عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.