معرفی نسخه سفارشی جدید پژو ۳۰۸

معرفی نسخه سفارشی جدید پژو ۳۰۸

خانواده پژو ۳۰۸ در بریتانیا یک عضو جدید با نام تِک ادیشن را پذیرا شده است. این نسخه سفارشی با دو فرم بدنه هاچبک و استیشن در دسترس می‌باشد.

قیمت پایه پژو ۳۰۸ تِک ادیشن برابر با ۲۲۴۰۰ پوند بوده اما برای انتخاب نسخه فول تر Allure باید ۱۴۵۰ پوند دیگر بپردازید. البته این نسخه دارای تجهیزات سفارشی جدیدتری می‌باشد.

خودروی سفارشی جدید پژو دارای جلوپنجره و اطراف پنجره‌ها با تریم کرومی، دستگیره‌های درب متفاوت، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، سانروف پانورامیک و میله‌های سقف آلومینیومی برای مدل استیشن می‌باشد.

۳۰۸ تِک ادیشن جدید در کابین نیز ویژگی‌های متمایزی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌های پوشیده شده از آلکانترا و جزئیات نارنجی و آبی رنگ، صندلی‌های جلوی اسپورت با بالشتک‌های جانبی بهتر و همچنین میدونی‌های آلومینیومی اشاره کرد. پژو می‌گوید نورپردازی LED کابین باعث بهبود راحتی و رفاه کابین می‌شود. این خودرو همچنین از دوربین دنده‌عقب، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، استراحت گاه دستی مرکزی در عقب، پارک شهری، حسگرهای پارک جلو و عقب و… سود می‌برد.

از جمله سیستم‌های کمک‌راننده نیز می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار توجه راننده، دستیار نوربالا، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، تشخیص نقاط کور و تشخیص علائم جاده‌ای اشاره کرد.

مشتریان این خودروی سفارشی می‌توانند دو پیشرانه را انتخاب کنند که اولین نمونه ۱.۲ لیتری بنزینی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و دیگری نیز نسخه ۱.۵ لیتری دیزلی ۱۳۰ اسب بخاری می‌باشد. هر دو پیشرانه به یک گیربکس ۶ دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.