معرفی نسخه تولید محدود مرسدس V کلاس RISE

معرفی نسخه تولید محدود مرسدس V کلاس RISE

مرسدس بنز با ارائه نسخه‌های تولید محدود V کلاس RISE خونی تازه در رگ‌های این مدل تزریق کرده است. این خودروها برای اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ حاضر خواهند بود.

نسخه‌های سفارشی V کلاس تنها به ۱۵۰۰ دستگاه محدود بوده و دارای رنگ قرمز متالیک ویژه هستند. این رنگ قبلاً در نمونه‌های C و E کلاس نیز بکار رفته است.

این خودرو به‌صورت استاندارد به پکیج نایت مجهز شده و دارای به‌روزرسانی‌های ظاهری می‌باشد. این تغییرات دربردارنده عناصر طراحی مشکی بوده و پکیج‌های متنوعی چون AMG Line و پکیج اسپورت به‌صورت آپشن در دسترس خریدار قرار دارند.

نسخه RISE که از اوایل ماه جاری قابل سفارش بوده بهای آغازین ۳۴۹۹۰ یورویی در آلمان داشته و از تجهیزات استاندارد آن می‌توان به دستیار Crosswind اشاره کرد. همچنین سیستم‌های پیشگیری از برخورد و دستیار حفظ خودرو بین خطوط نیز با پرداخت بهای اضافی قابل سفارش هستند.

مرسدس V کلاس RISE بصورت استاندارد یا با فاصله محوری بیشتر عرضه شده و دارای دو پیشرانه ۲.۱ لیتری دیزلی با قدرت ۱۳۴ یا ۱۶۱ اسب بخار است. هر دو پیشرانه به‌صورت استاندارد به گیربکس ۶ سرعته دستی متصل بوده و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک نیز به‌صورت آپشن ارائه شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.